سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 21873

مجمع عالی تفسیر قرآن کریم دانش‌پژوه می‌پذیرد

قم نيوز : قم نیوز: مجمع عالی تفسیر قرآن کریم که زیر نظر مراجع تقلید و شورای منتخب اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه فعالیت می کند در پنجمین دوره تحصیلی از بین طلاب واجد شرایط دانش‌پژوه می‌پذیرد.
مجمع عالی تفسیر قرآن کریم دانش‌پژوه می‌پذیرد
به گزارش قم نیوز، مجمع عالی تفسیر قرآن کریم که زیر نظر مراجع تقلید و شورای منتخب اساتید تفسیر سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم فعالیت می کند در سال تحصیلی جدید از بین طلاب واجد شرایط برای تربیت مفسر قرآن کریم دانش‌پژوه می‌پذیرد.

از شرایط اصلی این مجمع عالی تفسیر قرآن کریم داشتن ۳۴ سال سن، شرکت در آزمون ورودی و مصاحبه علمی و تعهد به رعایت مقررات آموزش و انضباطی است.

از مزایا و امتیازات شرکت در این دوره آموزشی می‌توان به اعطای گواهی پایان دوره، معرفی به مراکز علمی حوزه و دانشگاهی، اعزام به عنوان مربی تفسیر در مناسبت‌های تبلیغی و پرداخت کمک هزینه تحصیلی مناسب اشاره کرد.

تفسیر المیزان (سوره اسراء)، علوم قرآن (محمدهادی معرفت)، تفسیر جوامع الجامع (سوره یوسف) و البیان آیت‌الله خوئی (ره) (بحث نسخ) از مواد آزمون این دوره است که پنجشنبه ۱ خردادماه ساعت ۱۰ صبح در مدرسه آیت‌الله گلپایگانی (ره) طبقه سوم، مجمع عالی تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند تا چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال‌ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹ به مدرسه آیت‌الله گلپایگانی (ره) طبقه سوم مجمع عالی تفسیر قرآن کریم مراجعه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaeanu.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما