کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تولیت مسجد مقدس جمکران:

تضییع ظرفیت‌های نیروی انسانی از مصادیق اسراف است

خبرگزاری فارس , 26 فروردين 1393 ساعت 12:45

قم نیوز: تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: از مصادیق اسراف ‌تضییع توان، تجارب و ظرفیت‏های نیروی انسانی است که این بالا‌ترین مصداق اسراف است.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان در بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین این مکان مقدس با تأکید مجدد بر صرفه‏ جویی و پرهیز از اسراف در هزینه‏‌ها به آیات ۱۴۱ سوره انعام و ۹ سوره انبیاء اظهار کرد: صرفه‏جویی در بیت المال و اموال غیر شخصی از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: از مصادیق دیگر اسراف، ‌تضییع توان، تجارب و ظرفیت‏های نیروی انسانی است که این بالا‌ترین مصداق اسراف است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در پایان ارائه گزارش به مقام معظم رهبری را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید دقت شود از تمام ظرفیت‏‌های نیروی انسانی در تمام ساعات کاری استفاده مفید شود تا بتوانیم گزارش قابل قبولی از فعالیت‏‌ها و خدمات ارائه شده در این مکان مقدس به نائب امام زمان (ارواحنا فداه) تقدیم کنیم.

در این جلسه برنامه‏‌های ایام فاطمیه و نوروز و نقاط ضعف و قوت آن توسط معاونین و مدیران مورد بحث قرار گرفت و راهکارهای رفع نقاط ضعف و رشد کمی و کیفی برنامه‏‌ها در ایام نیمه شعبان بررسی شد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 21874

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21874/تضییع-ظرفیت-های-نیروی-انسانی-مصادیق-اسراف

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir