سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 21874
تولیت مسجد مقدس جمکران:

تضییع ظرفیت‌های نیروی انسانی از مصادیق اسراف است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: از مصادیق اسراف ‌تضییع توان، تجارب و ظرفیت‏های نیروی انسانی است که این بالا‌ترین مصداق اسراف است.
تضییع ظرفیت‌های نیروی انسانی از مصادیق اسراف است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان در بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین این مکان مقدس با تأکید مجدد بر صرفه‏ جویی و پرهیز از اسراف در هزینه‏‌ها به آیات ۱۴۱ سوره انعام و ۹ سوره انبیاء اظهار کرد: صرفه‏جویی در بیت المال و اموال غیر شخصی از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: از مصادیق دیگر اسراف، ‌تضییع توان، تجارب و ظرفیت‏های نیروی انسانی است که این بالا‌ترین مصداق اسراف است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در پایان ارائه گزارش به مقام معظم رهبری را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید دقت شود از تمام ظرفیت‏‌های نیروی انسانی در تمام ساعات کاری استفاده مفید شود تا بتوانیم گزارش قابل قبولی از فعالیت‏‌ها و خدمات ارائه شده در این مکان مقدس به نائب امام زمان (ارواحنا فداه) تقدیم کنیم.

در این جلسه برنامه‏‌های ایام فاطمیه و نوروز و نقاط ضعف و قوت آن توسط معاونین و مدیران مورد بحث قرار گرفت و راهکارهای رفع نقاط ضعف و رشد کمی و کیفی برنامه‏‌ها در ایام نیمه شعبان بررسی شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbawb5.rhb8zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما