سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 29872
با انتخاب وزارت ارشاد انجام شد

تکمیل هیئت‌ امنای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی

قم نيوز : قم نیوز: در نخستین جلسه هیئت امنای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان عضو نهم انتخاب گردید و بدین تریب هیئت امنای این ستاد تکمیل شد.
تکمیل هیئت‌ امنای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان که در جلسه هیئت امنای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی سخن می‌گفت، اظهار داشت: ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی در این جلسه به تکمیل اعضای هیئت امنا می‌پردازد.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: براساس مصوبات جلسات گذشته، اعضا باید برای انتخاب عضو نهم هیئت امنا رأی بدهند و همچنین دو عضو علی البدل نیز باید انتخاب شوند.

پس از سخنان تولیت مسجد جمکران، در مورد اعضای هیئت امنای مسجد جمکران رأی گیری به عمل آمد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان عضو نهم انتخاب شد. همچنین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان اعضای علی البدل این هیئت امنا انتخاب شدند.

در ادامه این جلسه، بررسی اساس نامه هیئت امنا ادامه پیدا کرد و بندهایی از این اساس نامه که در جلسات قبل اصلاح شده بودند، قرائت شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد مقدس جمکران با اشاره به ضرورت ثبات مدیریت در فعالیت‌های فرهنگی، اظهار داشت: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی نیازمند ثبات مدیریتی هستیم، زیرا فعالیت‌های فرهنگی، دیر بازده هستند و زمانی بازدهی مناسبی دارند که عمیق شده باشند.

پس از نهایی شدن اساس نامه، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان با اصرار اعضا و به سبب برعهده داشتن نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد جمکران، به عنوان رئیس هیئت مدیرت ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی انتخاب شد.

در ادامه برای تعیین نائب رئیس هیئت مدیره و دبیر هیئت مدیره رأی گیری به عمل آمد که حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کلباسی به عنوان دبیر هئیت مدیره و حجت الاسلام و المسلمین مسعود پورسید آقائی به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره انتخاب شدند.

حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی نیز به عنوان بازرس اصلی و حجت الاسلام و المسلمین محمد صابر جعفری به عنوان بازرس علی البدل ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی انتخاب شدند.

دیگر دستور جلسه، تعیین تکلیف کارگروه‌های ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی بود که به طور اجمالی مورد بحث قرار گرفت و سپس ارائه طرح آن به دبیر هیئت مدیره سپرده شد.

ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی از مجمع عمومی و هیئت امنا تشکیل شده است و نخستین فعالیت این ستاد پس از تکمیل، برگزاری جشن‌های نیمه شعبان با شکوه هر چه تمام‌تر است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchi6ni.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما