قم نيوز : استاندار قم از استقبال کم مردم از ثبت‌نام در مرحله دوم دریافت یارانه‌های نقدی قدردانی کرد و گفت: دولت با صرف بهینه درآمدهای حاصل از یارانه‌ها به اعتماد عمومی مردم پاسخ مثبت خواهد داد.
دولت با صرف بهینه درآمدهای حاصل از یارانه‌ها به اعتماد مردم پاسخ می‌دهد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی‌منش امروز در بازدید سرزده از یکی از دفاتر پیشخوان دولت در قم ضمن ابراز رضایت از نحوه خدمات‌دهی این دفاتر، از نزدیک در جریان وضعیت ثبت‌نام مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها قرار گرفت.

استاندار قم با اشاره به عدم ازدحام و استقبال کم مردم از ثبت‌نام در مرحله دوم یارانه نقدی این امر را دلیل توجه بیش از پیش مردم به صرف درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه‌ها در مسائل زیربنایی دانست.

وی تخصیص درآمدهای حاصل از انصراف افراد در توسعه زیرساخت‌های اصلی کشور به ویژه در بخش بهداشت و درمان را مورد توجه قرار داد و افزود: دولت به این اعتماد مردم پاسخ مثبت خواهد داد و با سرمایه‌گذاری در مسائل زیربنایی زمینه بازگشت این سرمایه‌ها به خود مردم را فراهم خواهد کرد.

صالحی‌منش همچنین با تقدیر از نقش محوری علما و مراجع عظام تقلید در ارتباط با انصراف افراد متمکن از دریافت یارانه نقدی گفت: فتاوای این بزرگان نقش بارزی در تشویق مردم از انصراف دریافت یارانه‌ها داشت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg779x.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما