کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز عملیات سمپاشی درختان در سطح شهر مقدس قم

خبرگزاری ايرنا , 28 فروردين 1393 ساعت 11:57

قم نیوز: مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهراری قم از آغاز عملیات سمپاشی درختان در سطح شهر مقدس قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حسین رضایی نسب روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت:به منظور کنترل آفات و مبارزه با بیماری های گیاهی کلیه درختان و درخچه های سطح شهر قم سمپاشی می شود.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهراری قم تصریح کرد:رشد و نمو گیاهان همواره تحت تاثیر عوامل محدودکننده مانند آفات قرار می گیرد که وجود این آفات موجب ضعف و در نهایت خشکیدگی گیاهان می شود.

وی با بیان حضور واحدهای فضای سبز مناطق هشت گانه شهرداری قم در طرح سمپاشی درختان عنوان کرد:برای جلوگیری از تاثیر آفات و بیماری های گیاهان و خشکیدگی درختان عملیات سم پاشی درختان در معابر آغاز شده است.

رضایی نسب خاطرنشان کرد:در عملیات سمپاشی درختان به نکات ایمنی توجه شده است و از سمومی در این طرح استفاده می شود که کمترین خسارات را به محیط زیست وارد کنند و بیشترین تاثیر را در از میان بردن آفات داشته باشد.

وی سلامت و شادابی فضای سبز و محیط زیست شهری را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: سم پاشی درختان به شرایط آب و هوایی و میزان بروز طغیان آفات و بیماری های گیاهی وابسته است که با طرح سمپاشی درختان در سطح شهر قم بتوانیم در سلامت فضای سبز گام برداریم.

مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم به انتقال ساختمان این سازمان از جاده قدیم قم – تهران به خیابان ۴۵ متری شهید صدوقی اشاره کرد و گفت:شهروندان در جهت ارائه پیشنهادات، نظرات و انتقادات می توانند با شماره تلفن ۳۲۹۱۱۲۲۹ با ما در میان بگذارند.

انتهاي پیام/126


کد مطلب: 21991

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21991/آغاز-عملیات-سمپاشی-درختان-سطح-شهر-مقدس-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir