پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 21991

آغاز عملیات سمپاشی درختان در سطح شهر مقدس قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهراری قم از آغاز عملیات سمپاشی درختان در سطح شهر مقدس قم خبر داد.
آغاز عملیات سمپاشی درختان در سطح شهر مقدس قم
به گزارش قم نیوز، حسین رضایی نسب روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت:به منظور کنترل آفات و مبارزه با بیماری های گیاهی کلیه درختان و درخچه های سطح شهر قم سمپاشی می شود.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهراری قم تصریح کرد:رشد و نمو گیاهان همواره تحت تاثیر عوامل محدودکننده مانند آفات قرار می گیرد که وجود این آفات موجب ضعف و در نهایت خشکیدگی گیاهان می شود.

وی با بیان حضور واحدهای فضای سبز مناطق هشت گانه شهرداری قم در طرح سمپاشی درختان عنوان کرد:برای جلوگیری از تاثیر آفات و بیماری های گیاهان و خشکیدگی درختان عملیات سم پاشی درختان در معابر آغاز شده است.

رضایی نسب خاطرنشان کرد:در عملیات سمپاشی درختان به نکات ایمنی توجه شده است و از سمومی در این طرح استفاده می شود که کمترین خسارات را به محیط زیست وارد کنند و بیشترین تاثیر را در از میان بردن آفات داشته باشد.

وی سلامت و شادابی فضای سبز و محیط زیست شهری را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: سم پاشی درختان به شرایط آب و هوایی و میزان بروز طغیان آفات و بیماری های گیاهی وابسته است که با طرح سمپاشی درختان در سطح شهر قم بتوانیم در سلامت فضای سبز گام برداریم.

مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم به انتقال ساختمان این سازمان از جاده قدیم قم – تهران به خیابان ۴۵ متری شهید صدوقی اشاره کرد و گفت:شهروندان در جهت ارائه پیشنهادات، نظرات و انتقادات می توانند با شماره تلفن ۳۲۹۱۱۲۲۹ با ما در میان بگذارند.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb89b5.rhb89piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما