> ۴ کشتی گیر قمی به اردوی تیم ملی ناشنوایان دعوت شدند | قم نیوز
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : 22145

۴ کشتی گیر قمی به اردوی تیم ملی ناشنوایان دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: ۴ کشتی گیر قمی پس از برگزاری مسابقات انتخابی آزاد و فرنگی به اردوی تیم ملی ناشنوایان دعوت شدند.
۴ کشتی گیر قمی به اردوی تیم ملی ناشنوایان دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، در پایان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم‌های ملی کشتی ناشنوایان را نیز داشت، ورزشکاران قمی موفق به کسب ۴ سهمیه تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان شدند.

پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی جوانان و نوجوانان کشور با هدف شناسایی اردونشینان تیم ملی، با حضور ۹۴ کشتی گیر از استان‌های اصفهان، کرمانشاه، لرستان، هرمزگان، تهران، قم، خراسان رضوی، مازندران، آذربایجان شرقی و اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات که در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ناشنوایان برگزار شد در کشتی فرنگی و در رده سنی جوانان، محمد جواد محمدی در دسته ۷۴ کیلوگرم در کنار پیمان صحرایی از لرستان، ناصر مسلمی از تهران و امید مرتضایی از خراسان رضوی در جمع بر‌ترین‌ها قرار گرفت و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

۳کشتی گیر دیگر قمی دعوت شده به تیم ملی در کشتی آزاد در جمع بر‌ترین‌ها قرار گرفتند چنان که در رده سنی نوجوانان و در وزن ۴۲ کیلوگرم، علی فراقی از قم به همراه رضا علی‌نژاد از خراسان رضوی موفق به کسب مدال شد و در وزن ۵۸ کیلوگرم نوجوانان، مهدی بیات کشتی گیر قمی همراه با حمیدرضا کنعانی از مازندران، علیرضا میرزائی از تهران جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد.

در وزن ۸۶کیلوگرم رده سنی جوانان هم اکبر صادقی از قم به همراه سیامک ططرزاده از تهران، سعید اسماعیل‌نژاد از خراسان رضوی و علی مرادی از لرستان به تیم ملی دعوت شد.

نفرات دعوت شده به اردوی تم ملی پس از گذراندن مراحل آماده سازی و انتخابی نهایی، راهی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان جهان به میزبانی ارمنستان می‌شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdkf0x.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما