يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 22151

۴۰ میلیارد ریال برای ساخت پل روگذر میثم در قم اختصاص یافت

قم نيوز : قم نیوز: با موافقت مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای ساخت پل روگذر میثم در قم اختصاص یافت.
۴۰ میلیارد ریال برای ساخت پل روگذر میثم در قم اختصاص یافت
به گزارش قم نیوز، با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در قم و در جلسه مشترک میان معاونان استانداری قم و شهردار و نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی فراهانی که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین بنایی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و با حضور دلاوری، معاون عمرانی استانداری برگزار شد، راه آهن پرداخت ۴۰ میلیارد ریال برای ساخت پل روگذر میثم در منطقه ۳ شهرداری قم را پذیرفت.

در این جلسه که همزمان با میلاد با برکت حضرت فاطمه زهرا(س) در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین بنایی با اشاره به میلاد حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: قم عقب ماندگی های زیادی دارد و باید قدم های بسیاری برای آبادانی آن برداشته شود که در این میان، همکاری همه دستگاه ها از جمله راه آهن جمهوری اسلامی ایران که دستگاه خدومی است، ضروری جلوه می کند.

معاون سیاسی , امنیتی استانداری قم تصریح کرد: امیدواریم در ایام میلاد فاطمه زهرا(س)، قدم خوبی برای عمران و آبادانی قم برداشته شود.

محسن پورسید آقایی، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه با اشاره به عزم راه آهن برای خدمت به مردم قم، خاطرنشان کرد: در کشور ۹۰۰۰ کلیومتر راه آهن قرارداد بسته شده و پیمانکار انتخاب شده وجود دارد که بودجه کافی برای انجام آن نیست و کل بودجه امسال، کفاف ۲۰۰ کیلومتر را می دهد که با این بودجه تکمیل این ۹۰۰۰ کیلومتر، ۴۵ سال طول می کشد.

وی افزود: برای راحتی مردم قم تا جایی که امکانات راه آهن اجازه دهد، کمک می کنیم و در این راستا، پرداخت مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای ساخت پل میثم در منطقه ۳ شهرداری قم را به شکل پرداخت صورت وضعیت های پیمانکار به عهده می گیریم.

در ادامه جلسه، شهردار قم، محمد دلبری از مدیرعامل راه آهن خواست که این پرداخت به شکل صورت وضعیت های ابتدای پروژه باشد تا پروژه به شکل خوبی پیش رود که این مسئله نیز با موافقت مدیرعامل راه آهن و با رعایت ضوابط مالی دولت، مواجه شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca66nu.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما