دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 22178
ملی پوش قمی تیم ملی کاراته:

کسب مدال از بازی‌های آسیایی برایم در اولویت است

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش قمی تیم ملی کاراته گفت: کسب مدال از بازی‌های آسیایی برایم در اولویت است و پس از آن به موفقیت در مسابقات جهانی فکر می‌کنم.
کسب مدال از بازی‌های آسیایی برایم در اولویت است
به گزارش قم نیوز، امیر مهدی‌زاده درباره حضورش در دور انتخابی اردوی تیم ملی کاراته اظهار کرد: با توجه به اردو‌های خوبی که تیم ملی برگزار کرده خوشبختانه در شرایط مناسبی هستم و مشکلی برای حضور در دور انتخابی اردوی تیم ملی ندارم اما پس از مسابقات انتخابی باید با تمام قوا آماده رسیدن به بالا‌ترین سطح فنی برای حضور در مسابقات آسیایی کرده جنوبی شوم.

وی گفت: اخیرا اردویی در استانبول ترکیه برگزار کردیم که در حقیقت کمپ تمرینی مشترکی بین ما و چند کشور دیگر بود و در پایان دوره تمرینی کمپ مسابقاتی نیز برگزار شد که هدف آن مسابقات قرار گرفتن کاراته کاهای کشورمان در شرایط مسابقات بین المللی بود.

ملی پوش قمی تیم ملی کاراته افزود: از عملکردم در مسابقات ترکیه رضایت دارم و فکر می‌کنم این اردو هم برای من و هم برای تیم ملی بسیار مفید و مقدمه‌ای برای موفقیت در بازی‌های آسیایی اینچئون بود.

امیر مهدی‌زاده بیان کرد: امسال، سال سرنوشت ساز و بسیار مهمی برای من است زیرا ۲ رویداد بزرگ ورزشی پی در پی را در پیش دارم و باید در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی و جام جهانی کاراته در برمن آلمان شرکت کنم.

وی عنوان کرد: کسب مدال از بازی‌های آسیایی برایم در اولویت است زیرا مسابقات آسیایی ۱۰ مهر ماه و پیش از مسابقات جهانی برگزار می‌شود و تمرکزم را روی این مسابقات گذاشته‌ام اما بلافاصله پس از بازی‌های آسیایی برای دفاع از عنوان قهرمانی جهان در آلمان که از ۱۵ آبان برگزار می‌شود آماده می‌شوم.

ملی پوش قمی تیم ملی کاراته تصریح کرد: می‌دانم که کشورم روی من حساب می‌کند و به عنوان دارنده مدال طلای جهان، رقبای من و کار‌شناسان کاراته جهان می‌خواهند مرا با عملکرد دوره قبل مقایسه کنند و بدین ترتیب کار بسیار دشواری دارم اما می‌خواهم طلای جهان را بار دیگر برای کشورم به دست بیاورم.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: سال ۹۳ سالی پرکار و پرمخاطره برای من است اما برای کسب طلای اینچئون کره و برمن آلمان با تمام وجود تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjove8.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما