دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 22182
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین:

سپاه برای دفاع از انقلاب محدوده جغرافیایی نمی‌شناسد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در قم گفت: سپاه حافظ ارزش‌های اسلامی است و برای دفاع از انقلاب محدوده و جفرافیا نمی‌شناسد و بر همین اساس از انقلاب دفاع می کند.
سپاه برای دفاع از انقلاب محدوده جغرافیایی نمی‌شناسد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا تویسرکانی در جمع کارکنان سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) در سخنانی با اشاره به تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) اظهار کرد: یاوران و دوستداران واقعی حضرت زهرا(س) کسانی هستند که از سطح انتظارات و توقعات خود بکاهند.

وی سبک زندگی حضرت زهرا(س) را بهترین نمونه برای الگوگیری در زندگی دانست و بیان کرد: رضای الهی با اطاعت از ولایت فقیه محقق می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به اینکه باید از درگاه خداوند بخواهیم که رضایت الهی و خدمت به مردم را نصیب ما کند، خاطر نشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری «فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است».

تویسرکانی ارتش را از منظر امام و مقام معظم رهبری شجاع، مردمی فداکار و با ایثار دانست و افزود: ارتش در دهه‌های مختلف انقلاب امتحان خود را به نحو احسن پس داده است.

وی ارتش را در زمان طاغوت همراه با مردم دانست و تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مکتبی و ولایی است.

سئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانی خود با اشاره به دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه مولود انقلاب بود و با انقلاب به دنیا آمد.

وی سپاه را یکی از میوه‌های پرثمر انقلاب خواند و بیان کرد: سپاه از زمان تشکیل انقلابی، فداکار، شجاع، ولایی، هوشمند، ایثارگر و شهادت طلب بوده و تا کنون هم به همین منوال توانسته از اسلام و انقلاب حراست کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امتحان صدق و بصیرت سپاه بر همه جهانیان مشهود و قابل لمس است، خاطرنشان کرد: سپاه حافظ ارزش‌های اسلامی است و برای دفاع از انقلاب محدوده و جغرافیا نمی‌شناسد.

وی مهمترین تفاوت سپاه با ارتش را در ماموریت‌هایشان دانست و اعلام کرد: ماموریت ارتش در حوزه تهدید سخت و ماموریت سپاه در حوزه‌های تهدید سخت، نیمه سخت و نرم است.

تویسرکانی با اعلام اینکه همیشه دشمنان سعی بر این داشتند که بین سپاه و ارتش جدایی بیاندازند، تاکید کرد: این دو نیروی الهی با وحدت و در حراست از ارزش‌های اسلام و انقلاب استوار هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در سازمان بسیج عنوان کرد: هر کجا که مظلومی باشد و هر کجا آزادی خواهی وجود داشته باشد و هرکجا ظالمی علیه مظلومی شورش کند سپاه در آنجا ماموریت دارد.

وی با اشاره به اینکه ارتش برای ماموریت مرز و محدوده جغرافیایی دارد گفت: سپاه برای اجرای ماموریت قائل به محدوده و مرز خاصی نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز وقتی شما در غزه راه می‌روید مثل این است که در خیابان چهار مردان قم راه می‌روید، آنقدر که عکس امام و مقام معظم رهبری را می‌بینید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین هویت سپاه را تک بعدی ندانست و ابراز کرد: سپاه دارای هویت‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی است و نمی‌تواند چشمش را بر مسائل فرهنگی جامعه ببندد.

وی تصریح کرد: سپاه برای وضعیت فرهنگی و سیاسی جامعه رسالت قائل است.

تویسرکانی با اعلام اینکه سپاه مبتنی بر رسالت است نه سهم خواهی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج همواره باید عناصر پلید را از جامعه بر کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در سازمان بسیج با اعلام اینکه سپاه هیچ زمانی از هیچ جریان سیاسی طرفداری و حمایت نکرده است، بیان کرد: آمریکایی‌ها، صهیونیسم‌ها و منافقین از سپاه زخم خوردند و نمی‌توانند اقتدار و صلابت امروز سپاه و بسیج را ببینند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcewz8w.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما