کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مبتکر قم با پیروزی برابر هنگ به رده دوم صعود کرد

خبرگزاری تسنیم , 1 ارديبهشت 1393 ساعت 18:05

قم نیوز: تیم فوتبال مبتکر قم در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال قم با پیروزی برابر هنگ ۱۰ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.


به گزارش قم نیوز، هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم آغاز شد و تیم فوتبال مبتکر برابر هنگ پیروز شد و در رده دوم جدول قرار گرفت گرچه موقعیت این تیم توسط چند تیم ۹ امتیازی تهدید می‌شود.

در این مسابقه که در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم برگزار شد تیم فوتبال مبتکر با نتیجه ۲ بر یک برابر هنگ به برتری رسید و جمع امتیازات خود را به عدد ۱۰ رساند.

دو تیم در نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به کار خود پایان دادند اما در نیمه دوم مبتکر ۲ بار توسط مهدی عنایتی و مهدی محمدی به گل رسید و تک گل سعید محمدزاده در دقایق پایانی بازی برای هنگ تنها اختلاف را کاهش داد و نتوانست از شکست هنگ جلوگیری کند.

در ترکیب تیم فوتبال مبتکر در این مسابقه امیر فعله‌گری، علی قربان، علی کاظم پناه (۴۶- رحمان عبدی)، محسن بایرام جهانی، محمدرضا صفری، مهدی محمدی، رحیم نوری پناه، مهدی عنایتی، جواد کاظم‌زاده، معرفت مجاهدی (۷۵- مرتضی نورمحمدی) و نادر قرایی با هدایت مهدی بیگری حضور داشتند.

بازیکنان تیم فوتبال هنگ را در این بازی سامان زند، بهروز ملکی، مهدی صابری نیا، مهدی قهرمانی (۸۶- علی امینی)، وحید ابراهیم گل، محمد قراگوزلو، احسان کهندانی، علی رحیمی (۶۳- مهدی عبدالملکی)، سعید محمد‌نژاد، جواد پاک‌نژاد (۷۲- سپهر گائینی) و سمیر قانم با مربیگری اکبر چوپانی تشکیل دادند.

قضاوت این مسابقه بر عهده مسلم ریحانی بود و حسین عباس خانیان به عنوان کمک داور اول، مهدی داوود آبادی در عنوان کمک داور دوم و محمد رستگار به عنوان داور چهارم در تیم داوری این مسابقه حضور داشتند.

بهروز ملکی از تیم فوتبال هنگ و معرفت مجاهدی از مبتکر اخطاری‌های این مسابقه بودند.

مبتکر با کسب این پیروزی به سومین برد متوالی خود دست یافت و پیش از برگزاری۴ مسابقه دیگر هفته پنجم در رده دوم جددول قرار گرفت اما تیم فوتبال هنگ با ۴ امتیاز در رده‌های پایین جدول باقی ماند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 22212

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22212/مبتکر-قم-پیروزی-برابر-هنگ-رده-دوم-صعود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir