دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : 22212

مبتکر قم با پیروزی برابر هنگ به رده دوم صعود کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال مبتکر قم در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال قم با پیروزی برابر هنگ ۱۰ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.
مبتکر قم با پیروزی برابر هنگ به رده دوم صعود کرد
به گزارش قم نیوز، هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم آغاز شد و تیم فوتبال مبتکر برابر هنگ پیروز شد و در رده دوم جدول قرار گرفت گرچه موقعیت این تیم توسط چند تیم ۹ امتیازی تهدید می‌شود.

در این مسابقه که در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم برگزار شد تیم فوتبال مبتکر با نتیجه ۲ بر یک برابر هنگ به برتری رسید و جمع امتیازات خود را به عدد ۱۰ رساند.

دو تیم در نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به کار خود پایان دادند اما در نیمه دوم مبتکر ۲ بار توسط مهدی عنایتی و مهدی محمدی به گل رسید و تک گل سعید محمدزاده در دقایق پایانی بازی برای هنگ تنها اختلاف را کاهش داد و نتوانست از شکست هنگ جلوگیری کند.

در ترکیب تیم فوتبال مبتکر در این مسابقه امیر فعله‌گری، علی قربان، علی کاظم پناه (۴۶- رحمان عبدی)، محسن بایرام جهانی، محمدرضا صفری، مهدی محمدی، رحیم نوری پناه، مهدی عنایتی، جواد کاظم‌زاده، معرفت مجاهدی (۷۵- مرتضی نورمحمدی) و نادر قرایی با هدایت مهدی بیگری حضور داشتند.

بازیکنان تیم فوتبال هنگ را در این بازی سامان زند، بهروز ملکی، مهدی صابری نیا، مهدی قهرمانی (۸۶- علی امینی)، وحید ابراهیم گل، محمد قراگوزلو، احسان کهندانی، علی رحیمی (۶۳- مهدی عبدالملکی)، سعید محمد‌نژاد، جواد پاک‌نژاد (۷۲- سپهر گائینی) و سمیر قانم با مربیگری اکبر چوپانی تشکیل دادند.

قضاوت این مسابقه بر عهده مسلم ریحانی بود و حسین عباس خانیان به عنوان کمک داور اول، مهدی داوود آبادی در عنوان کمک داور دوم و محمد رستگار به عنوان داور چهارم در تیم داوری این مسابقه حضور داشتند.

بهروز ملکی از تیم فوتبال هنگ و معرفت مجاهدی از مبتکر اخطاری‌های این مسابقه بودند.

مبتکر با کسب این پیروزی به سومین برد متوالی خود دست یافت و پیش از برگزاری۴ مسابقه دیگر هفته پنجم در رده دوم جددول قرار گرفت اما تیم فوتبال هنگ با ۴ امتیاز در رده‌های پایین جدول باقی ماند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirrar.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما