سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 22231

نصب المان‌های فاطمی به مناسبت روز زن در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به احداث سه المان فاطمی در شهر قم گفت: به مناسبت این روز در ورودی پردیسان، میدان ولی عصر (عج) و جوار حرم مطهر این سه المان نصب شده‌ است.
نصب المان‌های فاطمی به مناسبت روز زن در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اسماعیل فتحی در حاشیه مراسم غبارروبی گلزار شهدای قم به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) گفت: سازمان زیباسازی شهرداری قم تمام تلاش خود را برای تغییر فضای شهری به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) انجام داده است.

وی با اشاره به احداث سه المان فاطمی ادامه داد: به مناسبت این روز در ورودی پردیسان، میدان ولی عصر (عج) و در جوار بارگاه ملکوتی کریمه اهل‌بیت این سه المان نصب شده‌اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به دیوارنویسی زیر صحن جوادالائمه تصریح کرد: مساحت این دیوار نگاره یک‌هزار و ۸۰۰ مترمربع است که بخشی شامل صلوات خاصه حضرت زهرا (س) و بخشی نیز در برگیرنده ۱۳۵ مورد از القاب و کنیه‌های آن حضرت است.

وی به نصب تمثال شهدا در قم اشاره کرد و گفت: تمثال شهید خلیلی در میدان آزادگان و در خیابان شهید بهشتی نصب شد و امسال نیز در نظر داریم که در سطح شهر در مورد فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت‌های بیشتری را اجرا کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjv8e8.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما