قم نيوز : قم نیوز:مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: کینه‌توزی و دشمنی دیرینه استکبار جهانی و دشمنان اسلام با سپاه، اوج تاثیرگذاری و اهمیت این نهاد مقدس را می‌رساند.
کینه‌توزی دشمنان با سپاه نشان دهنده اوج تاثیرگذاری این نهاد مقدس است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، احمد حسینی با تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: این روز سالروز تأسیس نهاد مقدسی است که به همراه سایر نیروهای مسلح، اقتدار، استقلال، عظمت و سرافرازی را برای انقلاب، ملت و کشور ما به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به کلام حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» بیان کرد: این سخن ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی اهمیت بیش از پیش سپاه را تداعی می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در بیان وجه دیگر اهمیت سپاه تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد مقدسی است که پاسدار و حافظ دستاوردهای انقلاب بوده و در طراز انقلاب ایفای نقش می‌کند.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تاسیس تاکنون اظهار داشت: سپاه توانسته ماموریت‌های محوله را به شایستگی به انجام رساند و خداوند را به سبب انجام این رسالت خطیر شاکریم.

حسینی با برشمردن بخشی از خدمات ارزشمند سپاه گفت: خدمات کم نظیر و بعضاً بی‌نظیر در بحث تأمین امنیت و افتخارآفرینی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در حوزه خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و سازندگی تنها بخشی از آثار و برکات این مولود مبارک انقلاب است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: ادامه این راه و مسئولیت پرافتخار نیازمند تمسک به راه و منش استوار شهداست، همان الگوهای بی‌بدیل و ستارگان درخشانی که راه را می‌توان با آنها پیدا کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به دشمنی دشمنان انقلاب با سپاه یادآور شد: کینه‌توزی دیرینه دشمنان اسلام با این نهاد مقدس نشان دهنده اوج تاثیر‌گذاری و توفیق روزافزون سپاه پاسداران در تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شجره طیبه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح به عنوان بازوی قدرتمند نظام است و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی همچون گذشته با تمسک به سیره شهدای والامقام و امام شهیدان برای عزت و عظمت انقلاب و نظام اسلامی و ملت قهرمان، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfv0d0.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما