سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 22251

ارتباط و تعامل با بزرگان حوزه با جدیت پیگیری می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه گفت: برنامه ریزی دقیق برای ایجاد برقراری ارتباط گسترده‌تر و تعاملات بیشتر با کلیه نهاد‌ها و مراکز حوزوی و در رأس آن‌ها، جامعه مدرسین، شورای عالی و مرکز مدیریت، در دستور کار مجمع قرار دارد.
ارتباط و تعامل با بزرگان حوزه با جدیت پیگیری می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی‌نژاد، در نشست هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه، با اشاره به جایگاه و ظرفیت‌های این نهاد حوزوی، اظهار کرد: هفتمین دوره مجمع، متشکل از پیشکسوتان و جوانان مومن، انقلابی و متعهد بوده و دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای است.

وی افزود: برنامه ریزی دقیق برای ایجاد برقراری ارتباط گسترده‌تر و تعاملات بیشتر با کلیه نهاد‌ها و مراکز حوزوی و در رأس آن‌ها، جامعه مدرسین، شورای عالی و مرکز مدیریت، در دستور کار مجمع قرار دارد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با بیان اینکه در این دوره بیش از ۲۰۰ نماینده حضور فعال دارند، تصریح کرد: هم افزایی، تعامل، تسهیل در امور، خدمت به طلاب و همکاری مستمر با نهادهای اصلی حوزه از اولویت‌های این دوره از مجمع می‌باشد و این مسائل با جدیت پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه‌ای، نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه نیز در سخنانی اظهار کرد: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در واقع بازوی جامعه مدرسین و خدمتگزار جامعه طلبگی است.

وی خواستار برگزاری نشست‌های مشترک و مستمر میان مجمع و شخصیت‌های تاثیر گذار حوزه به ویژه مدیرحوزه‌های علمیه شد و افزود: بدون شک با برپایی چنین نشست‌هایی، در مسیری درست و تاثیر گذاری گام بر می‌داریم.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با اشاره به فعالیت کمیسیون‌های تخصصی مجمع، ابراز داشت: باتوجه به اینکه کمیسیون‌های مجمع تازه نفس و متشکل از فضلای متعهد و متخصص می‌باشند، ما نیاز به تعامل و همفکری بیشتر با جامعه مدرسین و معاونین حوزه داریم تا به هم افزایی مطلوبی برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین همتیان، یکی دیگر از اعضای هیئت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه نیز در سخنانی بیان کرد: جایگاهی که ما امروز در آن قرار داریم مرهون زحمات و تلاش‌های گذشتگان است و باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه مجمع هر ماه دو جلسه دارد، گفت: تصمیم سازان حوزه می‌توانند از ظرفیت‌های مجمع بهره عالی را ببرند.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه همچنین ابراز امیدواری کرد که هفتیمن دوره مجمع تعاملات سازنده‌ای با جامعه مدرسین، شورای عالی و مرکز مدیریت داشته باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb85b5.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما