سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب : 22281

مدیران در تحقق شعار سال عزم جدی داشته باشند

قم نيوز : قم نیوز:استاندار قم با اشاره با نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری گفت: مدیران استان نیز باید به صورت جهادی و با تلاش دوچندان در راستای دستیابی به این مهم حرکت کنند.
مدیران در تحقق شعار سال عزم جدی داشته باشند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش استاندار قم با حضور در پارک علم و فناوری پردیس تهران، ضمن بازدید از دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری این پارک از نزدیک در جریان وضعیت زیرساخت‌های آن قرار گرفت.

استاندار قم در حاشیه این بازدید با اشاره به فعالیت بسیار خوب پارک علم و فناوری پردیس تهران و متمرکز کردن شرکت‌های دانش بنیان در این پارک گفت: امیدواریم با الگوگیری صحیح بتوانیم نمونه چنین پارکی را در استان قم ایجاد کنیم.

وی ظرفیت و استعداد بالای دانش آموختگان حوزوی و دانشگاهی در قم را مورد توجه قرار داد و افزود: قم باید علاوه بر مباحث دینی در علوم دیگر نیز پیشتاز باشد.

استاندار قم از این بازدید به عنوان سرآغازی برای تعامل با دست‌اندرکاران پارک علم و فناوری پردیس یاد کرد و افزود: امیدواریم با برقراری ارتباط دوجانبه و عقد قرارداد همکاری با مدیران موفق این پارک شاهد توسعه روزافزون پارک علم و فناوری در قم باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری گفت: مدیران استان نیز باید به صورت جهادی و با تلاش دوچندان در راستای دستیابی به این مهم حرکت کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezw8w.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما