پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 22338

ایجاد 3 رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه صنعتی قم از اضافه شدن سه رشته جدید کارشناسی ارشد از ابتدای سال 93 در این دانشگاه خبر داد و گفت: این رشته‌ها شامل رشته مکانیک با گرایش ساخت و تولید، عمران با گرایش محیط زیست و ریاضی کاربردی با گرایش آنالیز عددی است.
ایجاد 3 رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش قم نیوز، سید محمدهادی مشکوه السادات با اشاره به در دستور کار قرار دادن گسترش تحصیلات تکمیلی در دو سال گذشته در راستای ارتقای آموزش عالی در استان قم اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۳، سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های دانشگاه صنعتی قم اضافه شده است.

وی افزود: این رشته‌ها شامل رشته مکانیک با گرایش ساخت و تولید، عمران با گرایش محیط زیست و ریاضی کاربردی با گرایش آنالیز عددی است.

رئیس دانشگاه صنعتی قم خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی قم درسال‌های ۹۱ و ۹۲ موفق به اخذ مجوز و پذیرش دانشجو در رشته‌های عمران با گرایش خاک و پی، مکانیک با گرایش طراحی کاربردی، برق با گرایش کنترل و قدرت و شیمی با گرایش آلی در مقطع کارشناسی ارشد شده بود.

وی بیان کرد: دانشگاه صنعتی قم از سال ۱۳۸۷ با دو رشته مهندسی صنایع و کامپیوتر در استان قم تاسیس و در سال‌های ۹۱ و ۹۲ پیشرفت چشمگیر خود را با اخذ مجوز پذیرش دانشجو در ۱۱ رشته مهندسی کامپیوتر با دو گرایش سخت‌افزار و نرم‌افزار، مهندسی برق با سه گرایش برق، مخابرات و کنترل، مهندسی فیزیک، پلیمر، عمران، مکانیک، انرژی و صنایع نشان داد.

مشکوه السادات گفت: دانشگاه صنعتی قم سومین دانشگاه پس از دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر است که در رشته مهندسی انرژی دانشجو می‌پذیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6xni.23nixdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما