پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 22346

همایش مسئولان دارالقرآن سراسر کشور در قم برگزار می‌شود‌

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دارالقرآن الکریم قم گفت: همایش مسئولان و کارشناسان دارالقرآن الکریم ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور به مدت سه روز در قم برگزار می‌شود.
همایش مسئولان دارالقرآن سراسر کشور در قم برگزار می‌شود‌
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید جواد عظیمی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این همایش از روز جمعه ۵ اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سید مهدی قره شیخ لو رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور و معاونان این سازمان آغاز می‌شود.

وی مکان برگزاری این همایش را مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) ذکر کرد و افزود: در این همایش سه روزه طرح‌ها و برنامه‌های کلان سازمان دارالقرآن الکریم در محورهای آموزشی، تبلیغی - ترویجی و حمایتی - نظارتی با رویکرد فرمایشات مقام معظم رهبری تبیین و توجیه می‌شود.

مسئول دارالقرآن الکریم قم، دیدار با آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی را از دیگر برنامه‌های این همایش ذکر کرد و گفت: این دیدار بعد از نماز ظهر و عصر روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه با حضور ۳۰۰ نفر از مسئولان و کارشناسان دارالقرآن الکریم سراسر کشور در محل بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عظیمی اظهار کرد: این همایش روز یکشنبه ۷ اردیبهشت ماه در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg3w9x.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما