شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : 22393

انجمن سینمای جوان نیازمند حرکت جهادی جوانان است

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: انجمن سینمای جوان در راه پویایی بیشتر نیازمند حرکت جهادی جوانان است.
انجمن سینمای جوان نیازمند حرکت جهادی جوانان است
به گزارش قم نیوز، حامد حجتی جمعه شب در مراسم اختتامیه شانزدهمین هفته فیلم و عکس استان قم که با حضور مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد اظهار کرد: در این دوره مجموعه فاخری از هنرمندان و فیلم‌سازان استان قم به تصویر کشیده شد.

وی افزود: فیلم‌سازان و هنرمندان قم، از دیر باز، هم نفس با یکدیگر رکاب زدند و همت کردند و امروز در شانزدهمین هفته فیلم و عکس از هنرمندانی که در راستای اقامه هنر و پاسداری از آن گام‌های ارزشمندی برداشتند تکریم شد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مهم‌ترین ویژگی این مراسم را گردهمایی هنرمندانی ذکر کرد که هنرمندانه دست به خلق آثار هنری زدند.

وی تصریح کرد: هنرمندان ضمن اینکه باید دیده و شنیده شوند باید از ایشان تکریم کرد و علی بیطرفان از زمره هنرمندان موفقی است که سال‌ها چراغ انجمن سینما را با همت بلند روشن نگه‌داشت و امروز فرصتی پیش آمده است تا کاری فرهنگی و هنری را همراهی کنیم.

حجتی اضافه کرد: مسئولان انجمن سینمای جوانان ایران از وضعیت انجمن سینمای جوان قم، افتخارات و ظرفیتی که در این انجمن هست خبر دارند و ما امیدواریم با توجه به اینکه از نظر تجهیزات تخصصی دارای استاندارد ضعف‌های جدی وجود دارد مورد حمایت قرار بگیرند.

این مسئول هنری ادامه داد: انجمن سینمای جوان قم در دوسال گذشته با ضعف روبه‌رو شده که این ضعف ناشی از نبود تجهیزات حرفه‌ای بود که امیدواریم این انجمن با حمایت‌های مطلوب راه تعالی را پیش بگیرد.

وی به انتظارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجمن سینمای جوان استان قم برای پویایی بیشتر اشاره کرد و گفت: انجمن سینمای جوان باید با خلاقیت و پویایی هنرمندان جوان حرکتی جهادی داشته باشد و رضا ابوذر نیز به عنوان رئیس جدید این انجمن در تحقق این مهم کوشا باشد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز کرد: امیدواریم با همکاری انجمن سینمای جوان ظرفیت نهفته قم در مسائل هنری را تجلی بخشیم.

حجتی خاطرنشان کرد: نباید قم را یک جغرافیای محدود بدانیم زیرا که قم یک اندیشه است و باید آنچه که مردم در اندیشه دارند با هنر سینما به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcippar.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما