شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 22403

کسب ۳ مدال طلا و نقره برای دو و میدانی کاران قم

قم نيوز : قم نیوز: دو و میدانی کاران قمی در مسابقات دو و میدانی نونهالان دختر کشور ۳ مدال ارزشمند طلا و نقره کسب کردند.
کسب ۳ مدال طلا و نقره برای دو و میدانی کاران قم
به گزارش قم نیوز، مسابقات دو و میدانی نونهالان دختر کشور به میزبانی همدان خاتمه یافت و تیم منتخب دو و میدانی قم با کسب ۳ مدال با ارزش شامل ۲ طلا و یک نقره به کار خود در این مسابقات پایان داد.

تیم دو و میدانی قم که در این مسابقات با هدایت راحله واقفی در مسابقات شرکت کرد با ترکیب محدثه خسروخانی در مواد ۱۰۰ متر مانع و ۴۰۰ متر، الهه هنرمندی در پرش طول و پرتاب وزنه، فاطمه انباری در ۱۰۰ متر مانع و ۱۵۰۰ متر، شیما ابوالحسنی در ۱۰۰ متر و ۴۰۰ متر، ریحانه مبینی در پرش طول و ۱۰۰ متر و زهرا خلیفه در پرتاب نیزه به نمایندگی از قم امروز در همدان با حریفان خود رقابت کرد.

ورزشکار طلایی‌تیم دو و میدانی نونهالان قم رد این مسابقات ریحانه مبینی بود که با درخشش در پرش طول و ۱۰۰ متر توانست آماری خیره کننده برجای بگذارد و در هر دو ماده به مقام قهرمانی و مدال طلا دست پیدا کند.

سومین مدال تیم اعزامی قم را زهرا خلیفه در پرتاب نیزه به دست آورد که موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال خوشرنگ نقره شد.

این مسابقات با حضور تیم‌هایی از استان‌های تهران، مرکزی، قم، توابع تهران، همدان، البرز، کرمانشاه، لرستان و قزوین برگزار شد.

دو و میدانی کاران دختر قم در رده سنی جوانان نیز دیروز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران در مسابقات دو و میدانی جوانان کشور موفق به کسب ۴ مدال نقزه و برنز و بهترین نتیجه دو و میدانی بانوان در تاریخ این رشته در قم شدند در حالی که پریسا روحانی به عنوان مربی در این تیم حضور داشت و سهیلا مولایی، مرجان حبیبی، آرزو تنباکویی و سپیده مظفری مدال آوران قم بودند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaeynu.49nuw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما