شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 22417

مردم لرستان ارادت ویژه ای به آیت الله کمالوند داشتند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سبحانی گفت: آیت الله سبحانی در طول حیات خود، مشکلات بسیاری از مردم خطه لرستان را حل کرداز همین رو مردم لرستان نسبت به آیت‌الله کمالوند (ره) ارادت ویژه‌ای داشتند.
مردم لرستان ارادت ویژه ای به آیت الله کمالوند داشتند
به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سبحانی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت آیت‌الله کمالوند (ره) با اشاره به این‌که یکی از راه‌های شناخت جامعه، ارتباط با مردم است، اظهار کرد: مردمداری نشانه مومن بودن و عمل صالح افراد است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان این‌که در قرآن کریم تاکید شده است که محبت کارگزاران را در دل مردمان قرار می‌دهیم، افزود: اگر کسی در جامعه اقدام خیری انجام دهد و مشکلات مردم را حل کند، افراد جامعه نسبت به وی علاقمند می‌شوند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان این‌که مردم لرستان نسبت به آیت‌الله کمالوند (ره) ارادت ویژه‌ای داشتند، تصریح کرد: ایشان در طول حیات خود، مشکلات بسیاری از مردم این خطه را حل کرد و خدمت شایانی داشت.

وی ‌آیت‌الله کمالوند را از یاران صدیق امام خمینی‌ (ره) دانسته و تاکید کرد: درس مکاسب و فلسفه این عالم بزرگوار مورد توجه طلاب و از جذابیت بالایی برای روحانیون برخوردار بود.

مرجع تقلید، آیت‌الله کمالوند را از استوانه‌های علمی حوزه علمیه قم عنوان کرد و گفت: ایشان خدمات بسیاری به حوزه‌های علمیه داشت و مدرسه علمیه‌ کمالیه خرم آباد را نیز راه‌اندازی کرد.

آیت الله سبحانی با تاکید بر لزوم برگزاری کنگره‌های تجلیل از عالمان دین، خاطرنشان کرد: این مسئله سبب گرایش نسل جدید به روحانیت می‌شود و با معرفی آثار علما، حق‌شناسی نیز از اقدامات آن‌ها صورت می‌گیرد.

آیت الله سبحانی تصریح کرد: اعضای ستاد بزرگداشت آیت‌الله کمالوند (ره) نسبت به جمع‌ آوری نامه‌ها و آثار به جای مانده از ایشان، اقدام کنند و در قالب کتابی آن‌ها را منتشر کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfejd0.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما