قم نيوز : قم نیوز:‌مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم طی اطلاعیه‌ای استفاده از آرم شهرداری قم در تمام بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر را منوط به داشتن تاییدیه از این اداره کل اعلام کرد.
استفاده از آرم شهرداری قم در بنرهای تبلیغاتی بدون مجوز ممنوع است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی رضا با اعلام این مطلب گفت: بر اساس مصوبه شورای زیبا سازی شهرداری قم هرگونه تبلیغات محیطی که ممهور به آرم شهرداری قم است باید دارای مجوز از اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم باشد.

وی افزود: طی دستورالعملی به سازمان زیبا سازی شهرداری قم ابلاغ شده است که از صدور مجوز بنر به ادارات، نهاد‌ها، کانون‌های تبلیغاتی، هیئات مذهبی، شرکت‌های بخش خصوصی و... که از آرم شهرداری در بنرهای تبلیغاتی خود بدون تاییدیه این اداره کل استفاده کرده‌اند ممانعت به عمل آورد.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم اذعان داشت: طی مکاتبه با کانون‌های تبلیغاتی سطح شهر اعلام شده است که استفاده از آرم شهرداری قم در بنرهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی منوط به اخذ تاییدیه از اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم است و سازمان زیباسازی شهرداری قم نیز مکلف شده است در صورت دریافت تاییدیه این اداره کل برای ادارات و نهادها و سایر ارگان‌ها، هیئات مذهبی و... مجوز بنر با آرم شهرداری صادر کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgnt9x.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما