کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم فوتبال اتحاد قم:

تاکتیک حریف مازندرانی پرتاب اوت دستی بود

خبرگزاری تسنیم , 7 ارديبهشت 1393 ساعت 12:29

قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال اتحاد قم گفت: تاکتیک تیم شهرداری امیرکلا مازندران پرتاب اوت دستی بود و فکر نمی‌کنم با این تاکتیک در دسته اول موفقیتی کسب کنند.


به گزارش قم نیوز، موسی رفیعی پس از تساوی تیمش برابر شهرداری امیرکلا مازندران و ناکامی در صعود به مسابقات فوتبال دسته اول جوانان کشور در قم اظهار کرد: در شرایطی نتوانستیم به دسته اول صعود کنیم که در هر ۳ بازی نمایش خوبی داشتیم و برای گلزنی و پیروزی در هر ۳ بازی، همه کار کردیم اما در گلزنی ضعف داشتیم و توپ‌هایمان وارد دروازه نشد.

وی تاکید کرد: در بازی با شهرداری امیرکلا مازندران هم بازی خیلی خوبی انجام دادیم اما تاکتیک حریف مازندرانی پرتاب اوت دستی بود و جز پرتاب اوت دستی و توپ‌های بلند سرگردان تاکتیک دیگری از این تیم ندیدم و و فکر نمی‌کنم با این تاکتیک در دسته اول موفقیتی کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال اتحاد قم افزود: اخراج چند مهره کلیدی در بازی جنجالی مقابل ملی پوشان تبریز سبب شد دست ما برای بازی با شهرداری امیرکلا مازندران بسته باشد و به نوعی با تیم ذخیره‌هایمان به مصاف این تیم رفتیم اما اگر حداقل حمید محمدی و علیرضا نیلویی را در ترکیب داشتیم می‌توانستیم با بازی روی زمین به حریف ضربه بزنیم چنان که هر‌گاه توپ را روی زمین آوردیم خطرساز شدیم.

رفیعی افزود: سرمربی تیم حریف گفته بود که آن‌ها با تیم‌های لیگ ۲ و ۳ کشور بازی کرده‌اند و با اختلاف ۲ یا ۳ گل برنده شده‌اند بنابراین تیم اصلی ما در بازی با تیم‌های لیگ ۲ و ۳ کشور احتمالا باید پنج شش گل به ثمر برساند.

وی عنوان کرد: در بازی با شهرداری امیرکلا مازندران داور مسابقه شهامت گرفتن پنالتی را نداشت و این نکته‌ای بود که ایرج نظری نماینده کمیته داوران فدارسیون فوتبال هم به آن اذعان کرد.

سرمربی تیم فوتبال اتحاد قم خاطرنشان کرد: در جریان جنجال بازی اتحاد قم و ملی پوشان تبریز، کنترل بازیکنان درست مدیریت نشد و افرادی که باید بازیکنان را کنترل می‌کردند باعث تحریک بیشتر بازیکنان و ایجاد جنجال شدند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 22479

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22479/تاکتیک-حریف-مازندرانی-پرتاب-اوت-دستی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir