يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 22479
سرمربی تیم فوتبال اتحاد قم:

تاکتیک حریف مازندرانی پرتاب اوت دستی بود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال اتحاد قم گفت: تاکتیک تیم شهرداری امیرکلا مازندران پرتاب اوت دستی بود و فکر نمی‌کنم با این تاکتیک در دسته اول موفقیتی کسب کنند.
تاکتیک حریف مازندرانی پرتاب اوت دستی بود
به گزارش قم نیوز، موسی رفیعی پس از تساوی تیمش برابر شهرداری امیرکلا مازندران و ناکامی در صعود به مسابقات فوتبال دسته اول جوانان کشور در قم اظهار کرد: در شرایطی نتوانستیم به دسته اول صعود کنیم که در هر ۳ بازی نمایش خوبی داشتیم و برای گلزنی و پیروزی در هر ۳ بازی، همه کار کردیم اما در گلزنی ضعف داشتیم و توپ‌هایمان وارد دروازه نشد.

وی تاکید کرد: در بازی با شهرداری امیرکلا مازندران هم بازی خیلی خوبی انجام دادیم اما تاکتیک حریف مازندرانی پرتاب اوت دستی بود و جز پرتاب اوت دستی و توپ‌های بلند سرگردان تاکتیک دیگری از این تیم ندیدم و و فکر نمی‌کنم با این تاکتیک در دسته اول موفقیتی کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال اتحاد قم افزود: اخراج چند مهره کلیدی در بازی جنجالی مقابل ملی پوشان تبریز سبب شد دست ما برای بازی با شهرداری امیرکلا مازندران بسته باشد و به نوعی با تیم ذخیره‌هایمان به مصاف این تیم رفتیم اما اگر حداقل حمید محمدی و علیرضا نیلویی را در ترکیب داشتیم می‌توانستیم با بازی روی زمین به حریف ضربه بزنیم چنان که هر‌گاه توپ را روی زمین آوردیم خطرساز شدیم.

رفیعی افزود: سرمربی تیم حریف گفته بود که آن‌ها با تیم‌های لیگ ۲ و ۳ کشور بازی کرده‌اند و با اختلاف ۲ یا ۳ گل برنده شده‌اند بنابراین تیم اصلی ما در بازی با تیم‌های لیگ ۲ و ۳ کشور احتمالا باید پنج شش گل به ثمر برساند.

وی عنوان کرد: در بازی با شهرداری امیرکلا مازندران داور مسابقه شهامت گرفتن پنالتی را نداشت و این نکته‌ای بود که ایرج نظری نماینده کمیته داوران فدارسیون فوتبال هم به آن اذعان کرد.

سرمربی تیم فوتبال اتحاد قم خاطرنشان کرد: در جریان جنجال بازی اتحاد قم و ملی پوشان تبریز، کنترل بازیکنان درست مدیریت نشد و افرادی که باید بازیکنان را کنترل می‌کردند باعث تحریک بیشتر بازیکنان و ایجاد جنجال شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdno0x.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما