سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 21845

هدف اتحاد قم صعود به لیگ دسته اول کشور است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال جوانان اتحاد قم گفت: هدف تیم فوتبال اتحاد قم صعود به مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور است.
هدف اتحاد قم صعود به لیگ دسته اول کشور است
به گزارش قم نیوز، موسی رفیعی درباره همگروهی تیمش با نمایندگان ۳ استان دیگر در مسابقات فوتبال جوانان کشور اظهار کرد: فرصت خوبی است که دومین سهمیه قم در لیگ دسته اول جوانان کشور به دست آید و برای رسیدن به این هدف باید روی ۳ بازی آینده تیم تمرکز کنیم.

وی گفت: هدف ما صعود به دسته اول جوانان کشور است و با توجه به اینکه میزبانی مسابقات را بر عهده داریم این هدف در نزدیکی ماست اما باید در مسابقات مرحله دوم جوانان کشور حداقل اشتباه را مرتکب شویم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان اتحاد قم افزود: با توجه به اینکه فقط تیم نخست به لیگ دسته اول صعود می‌کند، حساسیت بازی‌ها بالاست و به ویژه در مسابقه نخست باید پیروز از میدان خارج شویم تا با انگیزه بیشتری به مصاف حریفان برویم.

رفیعی بیان کرد: در مسابقات دور نخست با حضور ۵ تیم به صورت دوره‌ای در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم برگزار شد تیم صبای تهران از ۴ بازی ۹ امتیاز کسب کرد و به عنوان تیم نخست راهی دور دوم شد و تیم فوتبال اتحاد قم با ۷ امتیاز دوم شد و جواز صعود را به دست آورد.

وی ابراز کرد: بدین ترتیب پس از تیم‌های ۹ و ۷ امتیازی صبای تهران و اتحاد قم که به دور دوم صعود کردند، تیم‌های شهرداری اراک با ۶ امتیاز، مقاومت نوین رشت با ۴ امتیاز و پارسیان کرج با ۳ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم این مسابقات قرار گرفتند.

سرمربی تیم اتحاد قم تصریح کرد: بازی در خانه یک امتیاز بزرگ برای صعود به مرحله دوم است و نباید این فرصت را از دست دهیم ضمن اینکه از اوایل فروردین ماه تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjioe8.uqevxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما