يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 22486

حضور ملی پوشان دو و میدانی قم در مسابقات پیش فصل کشور

قم نيوز : قم نیوز: محمدمحسن ربانی و میلاد دریساوی ملی پوشان دو و میدانی قم در مسابقات پیش فصل لیگ دو و میدان کشور شرکت می‌کنند.
حضور ملی پوشان دو و میدانی قم در مسابقات پیش فصل کشور
به گزارش قم نیوز، مسابقات پیش فصل دو و میدانی باشگاه‌های کشور که با هدف رکوردگیری و تعیین حد نصاب‌های مسابقات لیگ دو و میدانی کشور برگزار می‌شود از روز یاردهم اردیبهشت ماه آغاز به کار می‌کند.

۲ نماینده دو و میدانی قم که در ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان حضور دارند در مسابقات پیش فصل لیگ دو و میدانی شرکت می‌کنند در حالی این دور از مسابقات، حکم سنجش و ارزیابی ملی پوشان را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی دارد.

محمد محسن ربانی در ماده پرش با نیزه و میلاد دریساوی در ماده پرش سه گام، نمایندگان هیئت دو و میدانی استان قم در تیم ملی هستند که بخت بسیاری برای حضور در بازی‌های آسیایی دارند.

رقابت‌های دو و میدانی آغاز فصل، در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و مقدمه‌ای بر انجام مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در مواد مختلف است.

بر اساس اعلام فدراسیون دو و میدانی کلیه ملی پوشان و دعوت شدگان به اردوی تیم‌های ملی ملزم به شرکت در مسابقات پیش فصل هستند و با توجه به بررسی میزان آمادگی ملی پوشان، دریساوی و ربانی نیز همچون سایر ملی پوشان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

ربانی در دوره قبلی بازی‌های آسیایی که در شهر گوانگ ژو چین برگزار شد نیز حضور یافت ولی در رقابت با حریفان خود سرانجام با کسب مقام چهارم به کار خود پایان داد.

محمد محسن ربانی قهرمانی پرش با نیزه مسابقات ۲۰۰۷ اردن، مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا (۲۰۱۰)، کسب ۲ مدال (یک نقره و یک برنز) در بازیهای کشورهای اسلامی، کسب عنوان دومی بازیهای داخل سالن آسیا (۲۰۰۵)، دریافت مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا (۲۰۰۴) و عناوین مختلفی از این دست را در کارنامه ورزشی خود دارد و در حال حاضر یکی از بالا‌ترین شانس‌های ایران برای کسب مدال در بازیهایی آسیایی کره جنوبی به شمار می‌رود.

در پیکارهای بین المللی دو و میدانی فجر نیز که به منزله مسابقات قهرمانی کشور است تیم اعزامی استان قم با یک مدال خوشرنگ طلا به کار خود پایان داد و طی آن محمد محسن ربانی که در سال‌های اخیر مدال‌های رنگارنگی را در مسابقات داخلی و بین المللی به دست آورده به مدال طلا رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb0ab5.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما