يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 22495
با حضور مربیان و مسئولان هیئت فوتبال قم

نخستین گردهمایی فوتبال و فوتسال بانوان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: نخستین گردهمایی فوتبال و فوتسال بانوان قم با حضور مربیان و مسئولان هیئت فوتبال استان قم و با هدف بررسی راهکارهای توسعه این رشته در بخش بانوان در قم برگزار شد.
نخستین گردهمایی فوتبال و فوتسال بانوان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، کمیته بانوان هیئت فوتبال استان قم نشستی را با حضور اهالی فوتبال و فوتسال بانوان قم شامل مربیان، سرپرستان و بازیکنان این رشته در سالن جلسات ورزشگاه تختی قم برگزار کرد.

در این گردهمایی که نخستین برنامه کاری فوتبال و فوتسال بانوان قم در سال ۹۳ نیز محسوب می‌شد، اهالی فوتبال و فوتسال بانوان قم گردهم آمدند تا به بحث و بررسی پیرامون برنامه‌های کاری فوتبال و فوتسال بانوان قم بپردازند.

علی احمدی دبیر هیئت فوتبال استان قم در این نشست اظهار کرد: هماهنگی بین باشگاه‌ها از ضرورت‌های غیر قابل چشم پوشی پیشرفت فوتبال در استان می‌باشد و باید تعامل کاری بین مربیان و باشگاه‌ها وجود داشته باشد.

وی درباره اجرای طرح آسیاویژن در قم گفت: با توجه به اینکه هیئت فوتبال استان قم اجرای طرح آسیاویژن را در قم پذیرفته است، باید طبق استاندارد‌ها عمل کرد و تیم‌ها و باشگاه‌ها هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت تیم یا باشگاه خود در قالب شرکت اقدام نمایند.

احمدی افزود: طبق دستورالعمل فدراسیون فوتبال هر باشگاهی که ثبت شرکت‌ها را انجام نداده باشد اجازه فعالیت ندارد و اگر آن تیم به زیرگروه‌ها راه پیدا کند غیرقانونی شناخته شده و اجازه ادامه فعالیت پیدا نمی‌کند.

اعظم وثوق ابراهیمی نایب رییس بانوان هیئت فوتبال در خصوص برگزاری لیگ‌های استانی گفت: بزودی جلسه‌ای برای برگزاری لیگ‌های فوتبال و فوتسال استان برگزار می‌شود تا هرچه سریع‌تر بتوانیم لیگ استانی را فعال کنیم.

وی در مورد فراهم سازی زمینه پیشرفت تیم‌های بانوان خاطر نشان کرد: اگر تیمی بخواهد پیشرفت داشته باشد باید بتواند اسپانسر جذب کند تا دغدغه مسائل مالی را نداشته باشند و تمام تمرکز خود را برای تمرینات بگذارند.

در حاشیه این جلسه مربیان و سرپرستان برخی تیم‌ها مشکلات خود را بیان کردند و به بحث و گفتگو پیرامون راه حل موانع فوتبال و فوتسال بانوان پرداختند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbsab5.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما