يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 22498

رئیس جدید هیئت کوهنوردی قم فردا مشخص می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جدید هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی قم فردا با برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص می‌شود.
رئیس جدید هیئت کوهنوردی قم فردا مشخص می‌شود
به گزارش قم نیوز، مجمع انتخاباتی رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی قم فردا با حضور نماینده فدراسیون کوهنوردی در قم برگزار می‌شود.

مسئولیت هیئت کوهنوردی استان قم پیش از این بر عهده علیرضا حاج ظهیری مدیر کل سابق جمعیت هلال احمر قم بود اما وی در حالی که مدت کوتاهی از ریاستش بر هیئت کوهنوردی قم می‌گذشت به دلیل تغییر پست خود در هلال احمر قم، از سمت ریاست هیئت کوهنوردی کناره گیری کرد.

در آذر ماه سال ۹۲، مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی قم برگزار شد و اعضای مجمع هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم بیشترین آراء خود را به نفع علیرضا حاج ظهیری یکی از پنج کاندیدای این مجمع به گلدان جمع آوری آراء انداختند.

آقایان آرامی، مصطفی لو، غلامی، حاج ظهیری و یعقوبی کاندیداهای احراز ریاست هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم بودند که پیش از رای گیری غلامی، یعقوبی و آرامی از ادامه کار انصراف دادند و در ‌‌نهایت از بین حاج ظهیری و مصطفی لو رای گیری صورت گرفت که تعداد ۱۱ رای از آراء ۱۶ عضو مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم در حالی به علیرضا حاج ظهیری اختصاص یافت و وی رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم شد.

پس از کناره گیری حاج ظهیری، مهدی مصطفی لو به عنوان سرپرست مسئولیت هیئت کوهنوردی قم را بر عهده گرفت اما رییس جدید این هیئت فردا مشخص می‌شود.

در مجمع انتخاباتی فردا، رئیس یا دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، عباس جهان بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، سیدمهدی غیاثی معاون توسعه امور ورزش این اداره کل و مرتضی روحیان مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع انتخاباتی حضور دارند در حالی که این مجمع از ساعت ۱۰ صبح روز دو شنبه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceve8w.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما