دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 22513
لاریجانی در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی:‌

مسائل اختلافی و تنش زا نباید در کشور مطرح شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مسائل اختلافی و تنش زا در کشور نباید مطرح شود، گفت: باید از بیان و پرداختن به موضوعاتی که سبب اختلاف و تشتت می‌شود، پرهیز کرد.
مسائل اختلافی و تنش زا نباید در کشور مطرح شود
به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله نوری همدانی در دیدار علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به موضوع گرانی و تورم در کشور ابراز نگرانی کرد و اظهار کرد: دولت، مجلس و تمام مسئولان نظام باید با همکاری مشکلات اقتصادی را حل کنند.

همچنین لاریجانی در این دیدار ضمن تقدیر از سفرهای آیت الله نوری همدانی به اقصی نقاط کشور، ابراز کرد: ارتباط نزدیک با مردم بسیار تاثیرگذار است و حضرتعالی رویکرد خوبی را در این زمینه اتخاذ کردید.

وی در ادامه به بیان گزارشی از وضعیت مذاکرات هسته ای پرداخت و افزود: در مسیر مذاکرات چالش هایی وجود دارد اما تیم مذاکره کننده تلاش می کند تا به راه حل مناسبی دست یابد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، تصریح کرد: وزرای اقتصاد، کشاورزی و صنعت به مجلس آمدند و گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند و اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که تلاش می کنیم در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی گام هایی برداشته شود، خاطرنشان کرد: مجلس با جدیت پیگیر رفع شرایط رکودی کشور است.

از بیان موضوعات اختلاف انگیز پرهیز شود

لاریجانی با تاکید بر این که مسائل اختلافی و تنش زا در کشور نباید مطرح شود، ابراز کرد: باید از بیان و پرداختن به موضوعاتی که سبب اختلاف و تشتت می‌شود، پرهیز کرد.

رئیس قوه مقننه با اشاره به توجه ویژه مجلس نسبت به مسئله بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: مجلس ده هزار میلیارد تومان در زمینه سلامت مردم و جامعه تصویب کرد و امیدواریم دولت در این زمینه اقدامات خوبی انجام دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc1pqi.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما