دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 22514

صبای قم به پرداخت 9 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم به پرداخت جریمه نقدی 9 میلیون ریالی به خاطر تاخیر در ورود به زمین مسابقه خانگی با ذوب آهن اصفهان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محکوم شد.
صبای قم به پرداخت 9 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان از هفته سیزدهم از دور برگشت بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه هفتم فروردین ماه در قم برگزار شد، این دیدار با برتری تیم صبای قم به پایان رسید.

در دیداری که از حساسیت‌های بسیار بالایی نیز برخوردار بود و صبای قم با هدایت عبدالصمد مرفاوی در یکی از مهمترین بازی‌های داخل خانه خود موفق به شکست شاگردان فیروز کریمی شد، صبای قم با وجود پیروزی در این دیدار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جریمه انضباطی رو به‌ رو شد.

این بازی که در حضور نزدیک به یک‌هزار تماشاگر مشتاق فوتبال در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، البته قبل و پس از بازی هیچ گونه حاشیه‌ای نداشت جز اینکه تمام اتفاقات بازی در زمین مسابقه رخ داد و تیم صبای قم به لطف گل‌هایی که هادی شکوری و غلامرضا عنایتی به ثمر رساندند توانست از این بازی حساس خانگی با کسب سه امتیاز خارج شود و به وضعیت خود در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سر و سامان بدهد و در نهایت رتبه نهم لیگ برتر در دوره سیزدهم را کسب کند.

البته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با استناد به گزارش ناظر مسابقه صبای قم و ذوب آهن اصفهان در هفته سیزدهم از دور برگشت بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، صبای قم را به دلیل تاخیر ۳ دقیقه‌ای در ورود به زمین مسابقه با تیم ذوب آهن، مبلغ ۹ میلیون ریال جریمه و اعلام کرد که این رای قطعی است.

در حالی که تیم فوتبال صبای قم در جدول رده‌بندی نهایی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور توانست بین ۱۶ تیم رتبه نهم را کسب کند این رای بعد از انجام دو بازی دیگر صبا مقابل تیم‌های مس کرمان و سایپا البرز اعلام شد و صبایی‌ها که این روزها وضعیت مشخصی ندارند باید این رقم را نیز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرداخت کنند.

البته در دیدار دو تیم صبای قم و ذوب آهن اصفهان که از سری رقابت‌های لیگ برتر هفتم فروردین ماه در قم برگزار شد تیم ذوب آهن اصفهان نیز با ۳ دقیقه تاخیر در نیمه دوم وارد زمین مسابقه شده است و این تیم نیز همانند صبای قم به پرداخت ۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

صبای قم از بازی‌های خود در لیگ سیزدهم ۳۳ امتیاز اندوخت و در مکان نهم جدول رده بندی قرار گرفت در حالی که تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با قرار گرفتن در مکان سیزدهم جدول به کار خود پایان داد و در لیگ برتر فوتبال ماندگار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdok0x.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما