دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 22519

درخشش هنرمندان قمی در سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: هنرمندان قمی در سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج هنرمندان که در تالار اندیشه تهران برگزار شد، موفق به دریافت پنج جایزه ارزشمند شدند.
درخشش هنرمندان قمی در سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمود علامه روشن با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج اظهار کرد: در این مراسم مراد نظری، محسن فضلی، علی الفت، بلال الفت، هادی محقق راد، سید محمود حسینی و سید سجاد موسوی توانستند پنج جایزه ارزشمند را در زمینه بهترین کارگردانی، بهترین ایده و طرح مستند، بهترین تصویربرداری، بهترین فیلمنامه و فعال‌ترین انجمن فیلم کشور در ویترین افتخارات سازمان بسیج هنرمندان استان قم جای دهند.

وی گفت: در بخش بهترین فیلمنامه داستانی این جشنواره لوح افتخار و هدیه نقدی به مراد نظری برای فیلم ۱۴ دقیقه‌ای شب نیمه‌های ماه با موضوع اعتکاف رسید.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم افزود: در بخش کارگردانی مستند، جایزه بهترین کارگردانی به محسن فضلی برای فیلم بیسیم چی‌های تات، در بخش ایده و طرح جایزه بهترین ایده و طرح مستند به علی الفت و بلال الفت برای فیلم زندگی در ثانیه صفر و در بخش تصویر برداری جایزه بهترین تصویر برداری فیلم به هادی محقق راد و سید محمود حسینی برای فیلم بیسیم چی‌های تات اعطا شد.

علامه روشن تصریح کرد: در بخش اجرایی نیز جایزه برترین انجمن فیلم کشور به سید سجاد موسوی مسئول انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان قم تعلق گرفت.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم در پایان با تبریک این موفقیت ارزشمند به هنرمندان بسیجی استان اظهار کرد: امیدواریم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، هنرمندان بسیجی به عنوان افسران و پرچمداران تحقق شعار سال، بهترین ایده‌ها و آثار را خلق کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci3war.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما