سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : 22538

مشکلات کشور با تکیه بر منابع داخلی برطرف می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) گفت: کشور و ملت ایران توانایی زیادی دارند که با تکیه بر این توانایی و منابع داخلی کشورمان می توانیم پله های ترقی را هر چه سریعتر طی کنیم.
مشکلات کشور با تکیه بر منابع داخلی برطرف می‌شود
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا حافظی با اشاره به فرهنگ غنی و کهن جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد:کشور ایران می تواند بر اساس فرهنگ غنی خود ارتباط گسترده ای با جهان برقرا کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با اتحاد و انسجام بالا می توانند در پی علم باشند تا در زمینه های مختلف پیشرفت کنند، ابراز نمود: دشمنان از اقدامات ایران در هراسند.

جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه امام راحل همیشه به ما آموزش دادندکه روی پای خودمان بایستیم، بیان کرد: کشور و ملت ایران توانایی زیادی دارند که با تکیه بر این توانایی و منابع داخلی کشورمان می توانیم پله های ترقی را هر چه سریعتر طی کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد از جنگ سخت تر نمی باشد، خاطرنشان کرد: با قوی تر کردن روحیه خودباوری و فعال شدن در عرصه های سخت و پیروی از ولایت می توانیم در تمام زمینه ها خود را قوی و توانمند کنیم تا دشمن را از هر گونه تهاجمی نا امید نمائیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcjoie8.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما