چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 22567

نخستین جشنواره بانوان خیر مدرسه‌ساز استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: نخستین جشنواره بانوان خیر مدرسه‌ساز استان قم به منظور تجلیل و تکریم از خدمات آنها برگزار شد.
نخستین جشنواره بانوان خیر مدرسه‌ساز استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، نخستین جشنواره بانوان خیر مدرسه‌ساز استان قم پیش از ظهر امروز با حضور خدیجه نیزاری، رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور، ظهیری مشاور استاندار قم در امور بانوان، مسئولان استانی و بانوان خیر مدرسه‌ساز استان قم در کانون فرهنگی تربیتی مریم برگزار شد.

در این مراسم محسن پورگلیان، مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به فعالیت بانوان خیر گفت: ۵۶ بانوی مدرسه‌ساز در استان قم وجود دارد که تاکنون با اهدای بیش از ۸۱ هزار مترمربع زمین و بنا در امر مقدس مدرسه‌ساز مشارکت و همکاری کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد:‌ احداث ۷ هزار و ۵۱۰ مترمربع فضای آموزشی و اهدای ۷۳ هزار و ۶۱۱ مترمربع زمین و سه باب نمازخانه و دو باب کارگاه و کتابخانه و ۱۶ مورد کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله خدمات بانوان خیر مدرسه‌‌ساز است.

خدیجه نیزاری رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور با اشاره به آثار عمل خیر در دنیا و آخرت گفت: ۶ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که نیازمند مشارکت خیران برای اتمام این پروژه‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ تاکنون خیران همکاری خوبی در امر مدرسه‌سازی داشته‌اند به طوری که آمار ۵۰۰ هزار نفر خیر مدرسه‌ساز در کشور این امر را تایید می‌کند.

شمس لسانی، زهرا حیدری ثابت،‌ ریاحی(مادر شهیدان فاطمی)، اکرم دلداده، وجیهه بشردوست، طاهره سادات موسوی و پورمحمدی از جمله بانوان خیر مدرسه‌ساز استان قم بودند که در این مراسم حضور داشتند.

در پایان این مراسم از بانوان مدرسه ساز و دانش‌آموزان برگزیده مدارس خیر ساز تقدیر شد و همچنین در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای دانش‌آموزان مدارس خیرساز استان قم برپا شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbzsb5.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما