کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشنواره طوبی به بیان عرصه جدیدی در تبلیغات پرداخته است

خبرگزاری کار , 11 ارديبهشت 1393 ساعت 11:58

قم نیوز: رئیس جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه جشنواره طوبی نشان دهنده تنوع کار طلاب و حضور در عرصه‌های جدید تبلیغی است، گفت: هنر، ابزار‌های پیشرفته و فناوری‌های نوین باید در خدمت اهداف بزرگ الهی قرار بگیرد.


به گزارش قم نیوز، اختتامیه پنجمین جشنواره بین الملی تبلیغی فرهنگی طوبی شامگاه چهار شنبه در قم برگزار و نفرات برگزیده معرفی شدند.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با ارسال پیامی به این مراسم، اعلام کرد: ما اگر بخواهیم ابلاغ مبین داشته باشیم می‌بایست هنر تبلیغ و تبلیغ هنری را نیز بشناسیم تا با گذر از هنر هشتم در وادی طور در ایمن اصحاب می‌منه قرار بگیریم و از مرز نور بگذریم و رقص نور را در فرا‌تر ار سینما در فضای مجازی اینترنت در اشکال، تجلیات چند رسانه‌ای همزمان تجربه کنیم و طرح و ابتکاری نو در ابلاغ رسالت الله در اندازیم.

آیت الله علیرضا اعرافی در پیام خود با بیان اینکه ماه رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت‌های تهذیب نفس و تعالی اخلاق و معنویت است، گفت: ما طلبه‌ها باید پیشگام دیگران در استفاده از این فرصت‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه دروازه‌های این ماه‌ها از لحاظ فیزیکی و مادی به روی همه باز است و همه آن را درک می‌کنند، گفت: درک حقیقت این ماه‌های مبارک است، که همه آن را درک نمی‌کنند و زمانی سخن، دانش، پیام و تبلیغ ما جهانی را روشن می‌کند که دل ما به نور رجب شعبان و رمضان و آن دعا‌های دل ربایش روشن شده باشد.

نگاه بلند، ایمان استوار و انگیزه پایدار را از ماه رجب، شعبان و رمضان بگیرید

عضو شورای انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حوزه علمیه در بد‌ترین شرایط تاریخ کشور شکل گرفت و درمقابل موج دین زدایی برکات فراوانی داشته است و انسان‌های بزرگی چون امام (ره) در آن رشد یافتند، تصریح کرد: این کیفیت و تأثیر عمیق و دامنه نفوذ ناشی از دل‌های پاک و جان‌هایی است که در رجب، شعبان و رمضان و دعا‌ها و مناجات او ریشه گرفته و این مهم‌ترین نکته‌ای است که باید در جشنواره فاخر طوبی به خود بگوییم که علم و دانش، مهارت و ابزار لازم است اما موتور اصلی نگاه بلند و ایمان استوار و انگیزه‌های پایدار است که آن را باید از همین ماه‌های مبارک گرفت.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه از نکات مهم در چشم انداز این مؤسسه اثر بخشی در دنیا و تبلیغ معارف الهی در عالم دانست و گفت: گستره مخاطبان ما چه کسانی هستند؟

وی افزود: قطعاَ باید گستره مخاطبان را هفت میلیارد بشر امروز بدانیم و دیدمان را از دایره‌های محدود و جمعیت‌های اندک فرا‌تر ببریم و با واسطه باید نسل‌های آینده را تا قیام قیامت و تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) هدف گیری کنیم.
آیت الله اعرافی تأکید کرد: دانش آموخته المصطفی در هر کجای دنیا که می‌رود باید تمام مردم آن منطقه را مخاطب خود بداند.

وی خطاب به مبلغان گفت: تنوع مخاطبان و الویت‌ها، نیاز‌های آن‌ها، شرایط سنی و فرهنگی و جنسیت آن‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو جامعه مدرسین، جشنواره طوبی را نشان دهنده تنوع کار طلاب و حضور در عرصه‌های جدید تبلیغی دانست و بیان کرد: هنر، ابزار‌های پیشرفته و فناوری‌های نوین باید در خدمت اهداف بزرگ الهی قرار بگیرد که جشنواره طوبی آن را هدف گیری کرده و باید آموزش‌های کاربردی و فعالیت‌ها به این سمت هدایت شود.
انتهای پیام/126


کد مطلب: 22593

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22593/جشنواره-طوبی-بیان-عرصه-جدیدی-تبلیغات-پرداخته

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir