پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 22593

جشنواره طوبی به بیان عرصه جدیدی در تبلیغات پرداخته است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه جشنواره طوبی نشان دهنده تنوع کار طلاب و حضور در عرصه‌های جدید تبلیغی است، گفت: هنر، ابزار‌های پیشرفته و فناوری‌های نوین باید در خدمت اهداف بزرگ الهی قرار بگیرد.
جشنواره طوبی به بیان عرصه جدیدی در تبلیغات پرداخته است
به گزارش قم نیوز، اختتامیه پنجمین جشنواره بین الملی تبلیغی فرهنگی طوبی شامگاه چهار شنبه در قم برگزار و نفرات برگزیده معرفی شدند.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با ارسال پیامی به این مراسم، اعلام کرد: ما اگر بخواهیم ابلاغ مبین داشته باشیم می‌بایست هنر تبلیغ و تبلیغ هنری را نیز بشناسیم تا با گذر از هنر هشتم در وادی طور در ایمن اصحاب می‌منه قرار بگیریم و از مرز نور بگذریم و رقص نور را در فرا‌تر ار سینما در فضای مجازی اینترنت در اشکال، تجلیات چند رسانه‌ای همزمان تجربه کنیم و طرح و ابتکاری نو در ابلاغ رسالت الله در اندازیم.

آیت الله علیرضا اعرافی در پیام خود با بیان اینکه ماه رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت‌های تهذیب نفس و تعالی اخلاق و معنویت است، گفت: ما طلبه‌ها باید پیشگام دیگران در استفاده از این فرصت‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه دروازه‌های این ماه‌ها از لحاظ فیزیکی و مادی به روی همه باز است و همه آن را درک می‌کنند، گفت: درک حقیقت این ماه‌های مبارک است، که همه آن را درک نمی‌کنند و زمانی سخن، دانش، پیام و تبلیغ ما جهانی را روشن می‌کند که دل ما به نور رجب شعبان و رمضان و آن دعا‌های دل ربایش روشن شده باشد.

نگاه بلند، ایمان استوار و انگیزه پایدار را از ماه رجب، شعبان و رمضان بگیرید

عضو شورای انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حوزه علمیه در بد‌ترین شرایط تاریخ کشور شکل گرفت و درمقابل موج دین زدایی برکات فراوانی داشته است و انسان‌های بزرگی چون امام (ره) در آن رشد یافتند، تصریح کرد: این کیفیت و تأثیر عمیق و دامنه نفوذ ناشی از دل‌های پاک و جان‌هایی است که در رجب، شعبان و رمضان و دعا‌ها و مناجات او ریشه گرفته و این مهم‌ترین نکته‌ای است که باید در جشنواره فاخر طوبی به خود بگوییم که علم و دانش، مهارت و ابزار لازم است اما موتور اصلی نگاه بلند و ایمان استوار و انگیزه‌های پایدار است که آن را باید از همین ماه‌های مبارک گرفت.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه از نکات مهم در چشم انداز این مؤسسه اثر بخشی در دنیا و تبلیغ معارف الهی در عالم دانست و گفت: گستره مخاطبان ما چه کسانی هستند؟

وی افزود: قطعاَ باید گستره مخاطبان را هفت میلیارد بشر امروز بدانیم و دیدمان را از دایره‌های محدود و جمعیت‌های اندک فرا‌تر ببریم و با واسطه باید نسل‌های آینده را تا قیام قیامت و تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) هدف گیری کنیم.
آیت الله اعرافی تأکید کرد: دانش آموخته المصطفی در هر کجای دنیا که می‌رود باید تمام مردم آن منطقه را مخاطب خود بداند.

وی خطاب به مبلغان گفت: تنوع مخاطبان و الویت‌ها، نیاز‌های آن‌ها، شرایط سنی و فرهنگی و جنسیت آن‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو جامعه مدرسین، جشنواره طوبی را نشان دهنده تنوع کار طلاب و حضور در عرصه‌های جدید تبلیغی دانست و بیان کرد: هنر، ابزار‌های پیشرفته و فناوری‌های نوین باید در خدمت اهداف بزرگ الهی قرار بگیرد که جشنواره طوبی آن را هدف گیری کرده و باید آموزش‌های کاربردی و فعالیت‌ها به این سمت هدایت شود.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaemnu.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما