پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : 22610

نگارش کتاب در حوزه حج باید ترویج شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث گفت: قلم زدن در مورد تمام مسائل حج بسیار مهم است و اگر مسلمانان جهان بخواهند از منافع گسترده حج بهره ببرند یکی از ابزارهایش کتاب است که باید در این زمینه تلاش های بسیار گسترده ای انجام شود
نگارش کتاب در حوزه حج باید ترویج شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله محمد محمدی ری‌شهری پیش از ظهر امروز در همایش «مسعای قلم» با اشاره به اینکه مقام شهید مطهری بسیار بالا بوده است اظهار کرد: شهید مطهری یکی از شهدای اهل قلم است زیرا اسلام برای شهدای اهل قلم نیز اهمیت بسیار زیادی قائل است.

رئیس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث افزود: دشمنان اسلام در صدد هستند که چهره اسلام را تاریک نشان دهند زیرا آن ها از رواج علم در بین علوم دینی می ترسند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه تمام مفاسدی که از ناحیه قلم ناشی می‌شود برای آن است که افراد برای خدا قلم نمی زنند تصریح کرد: باید از امروز در مورد خلأ هایی مانند مسائل سیاسی و فرهنگی که تاکنون به خوبی کار نشده است پرداخته شود.

آیت الله ری شهری گفت: برگزاری همایش مسعای قلم کار بسیار خوبی است و باید برگزاری این همایش ها در سطح کشور ترویج پیدا کند.

وی با بیان اینکه مسأله حج بسیار مهم است گفت: قلم زدن در مورد تمام مسائل حج بسیار مهم است و اگر مسلمانان جهان بخواهند از منافع گسترده حج بهره ببرند یکی از ابزارهایش کتاب است که باید در این زمینه تلاش های بسیار گسترده ای انجام شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcawinu.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما