قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث از تمدید زمان ثبت‌نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تا بیستم اردیبهشت سال جاری خبر داد .
تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب دانشگاه قرآن و حدیث
به گزارش قم نیوز، هادی حجت با اشاره به دریافت مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: دهمین دوره پذیرش دانشجوی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ویژه طلاب از طریق آزمون اختصاصی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام گفت: طلاب متقاضی ثبت‌نام در این آزمون باید دارای مدرک سطح دو حوزه یا مدرک کارشناسی به همراه مدرک سطح یک حوزه باشند.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: ‌این دانشگاه در رشته‌هایی با موضوعات قرآن، حدیث، کلام و عقاید،‌ ارتباطات و روانشناسی اسلامی از بین برادران و خواهران طلبه واجد شرایط برای مقطع کارشناسی ارشد به شیوه‌های حضوری و مجازی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

وی از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا خبر داد و افزود: ثبت‌نام به دو شیوه اینترنتی از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه یا ارسال پستی مدارک صورت می‌گیرد.

حجت عنوان داشت: آزمون کتبی در مقطع کارشناسی ارشد هشتم خرداد ۹۳ و در مقطع دکترا جمعه نهم خرداد ۹۳ برگزار می‌شود، البته ۲۰ درصد از ظرفیت هر رشته به متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگران اختصاص پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط ثبت‌نام و نحوه دریافت کارت می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه به آدرس www.qhu.ac.ir مراجعه کنند.

تمدید مهلت پذیرش دانشجو در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث در بخشی دیگر از سخنان خود از تمدید مهلت ثبت‌نام متقاضیان در مقطع کارشناسی ارشد مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث تا بیستم اردیبهشت سال جاری خبر داد و افزود: علوم قرآن و حدیث، علوم حدیث گرایش نهج‌البلاغه،‌ علوم حدیث گرایش تفسیر اثری و علوم حدیث گرایش کلام و عقاید از جمله رشته‌هایی است که در آنها پذیرش دانشجو صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در این مرکز پذیرش می‌شوند، دروس خود را به صورت مجازی از طریق اینترنت می‌گذرانند و با استادان خود در ارتباط هستند.

حجت عنوان داشت: متقاضیان شرکت در این آزمون باید حداقل مدرک سطح ۲ حوزه علمیه یا مدرک لیسانس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را داشته باشند.

وی یادآور شد: افراد واجد شرایط در صورت تمایل برای ثبت‌نام باید به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی www.vu.qhu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbw0b5.rhb5apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما