شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 22671

ثبت نام 400 نفر در آزمون سطح چهار حوزه علمیه خواهران

قم نيوز : قم نیوز:مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از ثبت نام 400 نفر در سطح چهار حوزه علمیه قم خبر داد.
ثبت نام 400 نفر در آزمون سطح چهار حوزه علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد احمدی اظهار داشت: ۴۰۰ نفر در سطح چهار حوزه علمیه خواهران ثبت نام کردند و آزمون آن ۳۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: آزمون ورودی سطح چهار حوزه علمیه خواهران ۳۱ خردادماه در ۲ نوبت صبح و عصر به صورت تستی و تشریحی در استان قم برگزار می‌شود.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: سطح چهار حوزه علمیه خواهران برای اولین بار در دو رشته فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و رشته تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی در چهار مرکز آموزشی برگزار می‌شود و ظرفیت پذیرش نیز ۵۰ تا ۶۰ نفر است.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: همچنین مدرسه علمیه فاطمه زهرا(س) در استان اصفهان به مراکز ارائه سطح چهار حوزه علمیه اضافه شده و در این مرکز رشته تفسیر تطبیقی ارائه می‌شود.

ارائه سطح چهار در پنج مرکز آموزشی

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: امسال پنج مرکز تربیت مدرس صدیقه کبری، مدرسه معصومیه در قم و یک مرکز آموزشی در استان تهران و ۲ مدرسه علمیه در اصفهان برای تحصیل در سطح چهار حوزه علمیه خواهران پذیرش خواهند داشت و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نشانی مراکز می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchz-ni.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما