> شهدا با شهادت خود انقلاب را تثبیت کردند | قم نیوز
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : 22680

شهدا با شهادت خود انقلاب را تثبیت کردند

قم نيوز : قم نیوز:فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: شهدا با شهادت خود انقلاب را تثبیت کردند و گام بزرگی در انعکاس این انقلاب در دنیا برداشتند.
شهدا با شهادت خود انقلاب را تثبیت کردند
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد در حاشیه تشیع پیکر پاک شهید گمنام با اشاره به نقش آفرینی شهدا در دورات دفاع مقدس، طی سخنانی اظهار داشت: شهدا با شهادت خود انقلاب را تثبیت کردند و گام بزرگی در انعکاس این انقلاب در دنیا برداشتند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ابراز نمود: این انقلاب را امام پایه گذاری کرد و شهیدان با تقدیم خون پاک خود بر پای درخت این انقلاب آن را نهادینه کردند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره اینکه شهدا با تمام خلوص نیت و پاک خود در دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسیدند، بیان نمود: این خواست خداوند بود که اجساد شهدا در دوران جنگ از منطقه نبرد تخیله نشود و به پشت جبهه ها منتقل نشود تا در این روز که تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان و جنگ نرم تمام عیار دشمنان بر ما عارض شده است، این شهدا نشان دهنده صراط مستقیم باشند.

سردار مهدوی ژاد با اشاره به اینکه شهدا به نوعی توصیه و تذکری به ما هستند برای حرکت در مسیر الهی، ابراز داشت: شهدا به نوعی بزرگترین تذکری هستند برای همه کسانی که می خواهند در مسیر امام، انقلاب، شهدا و صراط مستقیم الهی گام بردارند.

وی در پایان تصریح کرد:شهدا از نعمت های الهی هستند که خداوند برای ما فرستاده است تا صیقلی باشد برای تمام قلب هایی که به نوعی زنگار گرفته است.
انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdchv-ni.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما