يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : 22696

اعضای هیئت موسس باشگاه صبای قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: اعضای هیئت موسس باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم پیش از شروع چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شدند.
اعضای هیئت موسس باشگاه صبای قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، از سال ۱۳۸۷ که با توافق مسئولان استان قم و وزارت دفاع تیم فوتبال صبا باتری به استان قم منتقل شد و از آن به بعد به عنوان تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور یافت، تغییرات زیادی در این باشگاه فرهنگی ورزشی اتفاق افتاده اما به نظر می‌رسد در آستانه لیگ چهاردهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور تغییرات در صبای قم گسترده تر است.

نخستین تغییر در باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم بعد از جابجایی در راس این باشگاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش به عنوان رئیس مجمع باشگاه صبا توام شد و بعد از آن نیز اعضای جدید هیئت موسس باشگاه صبا معرفی شدند.

بعد از پایان بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فروردین ماه سال جاری، حرف و حدیث فراوانی مبنی بر تغییرات در باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم بر سر زبان‌ها افتاد و هر روز صحبت از رفتن فلان شخص و آمدن فلان شخصیت در باشگاه صبا می‌شد.

سرانجام مسئولان استانداری قم که متولی اصلی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم هستند دست به کار شدند و به نحوی شگفت انگیز دست به ایجاد تغییرات در این باشگاه زدند و تمام هواداران صبا و مردم قم را با گماردن اشخاص جدید در پست‌های مختلف این باشگاه متعجب کردند.

نخستین تغییر در باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در هیئت موسس این باشگاه ایجاد شد و بدین ترتیب در حالی که پیش از این اعضای هیئت موسس باشگاه صبا پنج نفر بودند، این هیئت در تشکیلات جدید خود سه نفر را در راس فعالیت‌های مهم باشگاه قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی منش استاندار قم، سیدحسن رضوی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم و عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم سه نفری هستند که از این به بعد اعضای هیئت موسس باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم خواهند بود.

این اعضاء بر نحوه و چگونگی فعالیت‌های سایر بخش‌های مدیریتی باشگاه فرهنگی ورزشی صبا نظارت می‌کنند تا صبا که قرار است از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس رسما به قم منتقل شده و در قم فعالیت کند، با قدرت بیشتری در میدان رقابت با حریفان خود ظاهر شده و برای نخستین بار هم در قم بازی کند و هم تمرینات این تیم در قم برگزار شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcepp8w.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما