کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روستای فردو بیشترین شهید را در استان قم تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری تسنیم , 14 ارديبهشت 1393 ساعت 12:20

قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: روستای فردو از روستاهای است که بیشترین شهید را در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب برای دفاع از کشور داده است و این به نوعی افتخاری برای شهر مقدس قم محسوب می‌شود.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید محمد آتش زر صبح امروز در شصت و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری اظهار کرد: این روز را به تمامی فرهنگیان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: امیدواریم جامعه فرهنگی قم در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بتوانند در راستای خدمت رسانی در زمینه فرهنگ گام‌های موثری را بردارند و خدمات شایسته‌ای را به مردم قم ارائه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سالروز گرامیداشت شهدای روستای فردو عنوان کرد: سالروز گرامیداشت شهدای فردو یکی دیگر از مناسبت‌های این هفته است که مردم شهید پرور قم این روز را هر ساله گرامی می‌دارند.

حجت الاسلام آتش زر خاطر نشان کرد: روستای فردو از روستاهای است که بیشترین شهید را در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب برای دفاع از کشور داده است و این به نوعی افتخاری برای شهر مقدس قم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 22725

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22725/روستای-فردو-بیشترین-شهید-استان-قم-تقدیم-انقلاب-کرده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir