يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 22725

روستای فردو بیشترین شهید را در استان قم تقدیم انقلاب کرده است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: روستای فردو از روستاهای است که بیشترین شهید را در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب برای دفاع از کشور داده است و این به نوعی افتخاری برای شهر مقدس قم محسوب می‌شود.
روستای فردو بیشترین شهید را در استان قم تقدیم انقلاب کرده است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید محمد آتش زر صبح امروز در شصت و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری اظهار کرد: این روز را به تمامی فرهنگیان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: امیدواریم جامعه فرهنگی قم در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بتوانند در راستای خدمت رسانی در زمینه فرهنگ گام‌های موثری را بردارند و خدمات شایسته‌ای را به مردم قم ارائه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سالروز گرامیداشت شهدای روستای فردو عنوان کرد: سالروز گرامیداشت شهدای فردو یکی دیگر از مناسبت‌های این هفته است که مردم شهید پرور قم این روز را هر ساله گرامی می‌دارند.

حجت الاسلام آتش زر خاطر نشان کرد: روستای فردو از روستاهای است که بیشترین شهید را در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب برای دفاع از کشور داده است و این به نوعی افتخاری برای شهر مقدس قم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchmqni.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما