يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : 22695

اطلاع رسانی و گوشزد نواقص، رسالت اصلی رسانه‌ها است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: رسانه‌ها با انتشار اخبار سعی در اطلاع رسانی و گوشزد کردن نواقص و مشکلات جامعه را دارند که در این میان با ارائه تحلیل‌ها و راهکار‌ها به مسئولان کمک می‌کنند.
اطلاع رسانی و گوشزد نواقص، رسالت اصلی رسانه‌ها است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید محمد آتش زر با اشاره به روز جهانی مطبوعات اظهار کرد: روز جهانی مطبوعات را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: در جامعه امروز رسانه‌های یکی از شاخصه‌های مهم اطلاع رسانی محسوب می‌شوند که در زندگی انسان‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند و یکی از ارکان مهم جامعه محسوب می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به جایگاه مطبوعات در زندگی مردم عنوان کرد: بسیاری از افراد امکان دسترسی به خبرگزاری‌ها و سایت‌ها را ندارند که با مراجعه به روزنامه‌ها می‌توانند از اخبار و اتفاقاتی که در جهان رخ داده است اطلاع پیدا کنند.

حجت الاسلام آتش زر خاطر نشان کرد: رسانه‌ها مردم را در جریان رخداد‌ها و حوادثی که در جامعه رخ می‌دهد می‌گذارند که این به نوعی یکی از رسالت‌های خبری آنان محسوب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مطبوعات نقش تحلیل گر را در جامعه ایفا می‌کنند عنوان کرد: رسانه‌ها با انتشار اخبار سعی در اطلاع رسانی درباره نواقص و مشکلات موجود در جامعه دارند که در این میان با ارائه تحلیل‌ها و راهکار‌ها به مسئولان کمک می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: اصحاب رسانه با کمک متخصصان و کار‌شناسان سعی دربهبود بخشیدن به کیفیت زندگی مردم هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdk90x.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما