يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 23392

دولت نمی‌تواند منابع مالی پروژه متروی قم را تامین کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای شهر قم گفت: پیش از این دولت برای اجرائی شدن پروژه مترو نیمی از بودجه را متقبل می‌شد که در حال حاضر با توجه به تحریم‌های موجود دولت نمی‌تواند به این پروژه کمک کند.
دولت نمی‌تواند منابع مالی پروژه متروی قم را تامین کند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید محمد آتش زر صبح امروز در شصت و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، با اشاره به یکی از لوایح که مربوط به سرمایه‌گذاری بر ‌یکی از زمین‌های شهر است اظهار کرد: در شورای سوم تصمیم بر این گرفته شد که توافقات به صورت ۴۰ درصد سهم شهرداری و ۶۰ درصد سهم شرکت خصوصی باشد.

وی خاطر نشان کرد: این زمین از نخست مسکونی بوده است اما پس از تصویب باید مشخص شود که این زمین مورد استفاده صنعتی قرار بگیرد یا به صورت مسکونی استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز درباره پروژه مترو گفت: پیش از این دولت برای اجرائی شدن پروژه مترو نیمی از بودجه را متقبل می شد که در حال حاضر با توجه به تحریم های موجود دولت نمی تواند به این پروژه کمک کند و ما باید با هم اندیشی یکدیگر کاری کنیم این پروژه اجرائی و پس از آن راه اندازی شود.

حجت الاسلام آتش زر گفت: بهتر است به این تئاتری که از شورا درخواست منابع مالی کرده کمک شود و از سوی دیگر اعضای شورای اسلامی شهر قم نیز باید به این نکته توجه کنند که به صورت احساسی در تصویب لوایح و طرح ها تصمیم گیری نکنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirpar.t1ap32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما