يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : 22732

سینماگران درباره بزرگان مکتب تشیع فیلم سازی کنند

قم نيوز : قم نیوز:نماینده آیت الله سیستانی در ایران با اشاره به اهمیت ساخت فیلم در حوزه دین گفت: ما باید هنرمندان به ویژه اصحاب سینما را برای به تصویر کشیدن اسوه‌های شیعه، کمک و هدایت و تشویق کنیم و مواردی به بیراهه رفتند با ملاطفت راهنمایی‌‌شان کنیم.
سینماگران درباره بزرگان مکتب تشیع فیلم سازی کنند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی ارشاد قم، حجت الاسلام سید جواد شهرستانی در دیدار با حجت الاسلام ایزدپناه با تقدیر از عملکرد ارشاد قم در این مدت کوتاه اظهار کرد: من به کشورهای مختلف سفر کردم و چگونگی استفاده مخالفان ما از ابزار هنر را دیده ام و در این زمینه تلاش خود را کرده ام.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی تصریح کرد: ما باید هنرمندان به ویژه اصحاب سینما را برای به تصویر کشیدن اسوه‌های شیعه، کمک و هدایت و تشویق کنیم و اگر مواردی به بیراهه رفتند با ملاطفت راهنمایی‌‌شان کنیم.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی موجود، تاکید کرد: ما ظرفیت و توانایی های بسیاری داریم که می توانیم در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان، اتفاقات فرهنگی و هنری مناسبی را رقم بزنیم.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ادامه راه اندازی و فعالیت شبکه جهانی هدهد را با هدف ترویج فرهنگ شیعی عنوان کرد و افزود: این شبکه که با سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی برنامه هایی بدون استفاده از موسیقی تولید می کند توانسته تاثیر مثبتی در بین کودکان و نوجوانان داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید دنبال اموری باشیم که فکرمان را به دنیا عرضه کنیم، عنوان کرد: با حضور جناب آقای جنتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که شخصی متفکر و فعال هستند، امید می رود شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر کشور باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf0ed0.w6d0magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما