کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

200 مدرسه قم به بهسازی آسفالت نیاز دارد

خبرگزاری فارس , 14 ارديبهشت 1393 ساعت 17:33

قم نیوز:مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: 200 مدرسه قم آسفالت مناسبی ندارد که در این زمینه از شهرداری می‌خواهیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.


به گزارش قم نیوز، حمیدرضا شیخ‌الاسلام امروز در شصت و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم گفت: تعامل مسئولان با اداره‌ آموزش و پرورش در دستیابی به آرمان‌ها موثر بوده و دستیابی به اهداف را محقق می‌کند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان جزو سرمایه‌های کشور هستند که باید برای پیشرفت و رشد و شکوفایی آن‌ها تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به عملکرد نوروزی این اداره ‌عنوان کرد: ۵۱۱ هزار نفر زائر در ایام نوروز در مدارس استان قم اسکان پیدا کردند که ظرفیت آموزش و پرورش استان را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مدارس ظرفیت عمده‌ای در مناسبت‌هایی مانند انتخابات و ایام نوروز دارند که از این ظرفیت‌ها در مواقع ضروری استفاده می‌شود.

شیخ‌الاسلام با اشاره به اهمیت پیگیری مشکلات مدارس گفت: ۲۰۰ مدرسه قم آسفالت مناسبی ندارد که در این زمینه از شهرداری می‌خواهیم در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به دیگر نقاط قوت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: هیچ‌ هزینه‌ای از دانش‌آموزان در زمینه برگزاری کلاس‌های کنکور و تقویتی دریافت نمی‌شود اما این در حالی است که در بسیاری از شهرها با دریافت هزینه از دانش‌آموزان اقدام به برگزاری این کلاس‌ها می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید سعی بر این است که دانش‌آموزان همواره در طول سال به مطالعه دروس بپردازند و در این زمینه تنها به شب امتحان اکتفا نکنند و به نوعی تداوم آموزش صورت گیرد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 22735

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22735/200-مدرسه-قم-بهسازی-آسفالت-نیاز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir