يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 22735

200 مدرسه قم به بهسازی آسفالت نیاز دارد

قم نيوز : قم نیوز:مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: 200 مدرسه قم آسفالت مناسبی ندارد که در این زمینه از شهرداری می‌خواهیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.
200 مدرسه قم به بهسازی آسفالت نیاز دارد
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا شیخ‌الاسلام امروز در شصت و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم گفت: تعامل مسئولان با اداره‌ آموزش و پرورش در دستیابی به آرمان‌ها موثر بوده و دستیابی به اهداف را محقق می‌کند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان جزو سرمایه‌های کشور هستند که باید برای پیشرفت و رشد و شکوفایی آن‌ها تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به عملکرد نوروزی این اداره ‌عنوان کرد: ۵۱۱ هزار نفر زائر در ایام نوروز در مدارس استان قم اسکان پیدا کردند که ظرفیت آموزش و پرورش استان را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مدارس ظرفیت عمده‌ای در مناسبت‌هایی مانند انتخابات و ایام نوروز دارند که از این ظرفیت‌ها در مواقع ضروری استفاده می‌شود.

شیخ‌الاسلام با اشاره به اهمیت پیگیری مشکلات مدارس گفت: ۲۰۰ مدرسه قم آسفالت مناسبی ندارد که در این زمینه از شهرداری می‌خواهیم در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به دیگر نقاط قوت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: هیچ‌ هزینه‌ای از دانش‌آموزان در زمینه برگزاری کلاس‌های کنکور و تقویتی دریافت نمی‌شود اما این در حالی است که در بسیاری از شهرها با دریافت هزینه از دانش‌آموزان اقدام به برگزاری این کلاس‌ها می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید سعی بر این است که دانش‌آموزان همواره در طول سال به مطالعه دروس بپردازند و در این زمینه تنها به شب امتحان اکتفا نکنند و به نوعی تداوم آموزش صورت گیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwyar.t1arp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما