چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 21535

تشکیل کارگروه اقتصاد و فرهنگ در آموزش و پرورش استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: برای تحقق بخشیدن منویات رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال جدید کارگروه اقتصاد و فرهنگ در اداره کل آموزش و پرورش استان قم تشکیل می‌شود.
تشکیل کارگروه اقتصاد و فرهنگ در آموزش و پرورش استان قم
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا شیخ‌الاسلام  با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: این نام‌گذاری‌ها بر اساس تاکتیک‌های راهبردی و برای خروج از موانع احتمالی پیش رو توسط رهبر فرزانه انقلاب صورت می‌گیرد.

وی فرهنگ ایران اسلامی را بسیار غنی دانست و افزود: این فرهنگ از جایگاه عظیم و شایسته‌ای برخوردار است و ما باید با الگو قراردادن و بهره‌گیری از این فرهنگ اصیل تمام ظرفیت‌های لازم در مسیر رشد و توسعه و ارتقاء همه جانبه و اقتصادی پویا و تحول‌گرا حرکت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تاکید بر اینکه برای تحقق سخنان رهبر معظم انقلاب باید راهبرد صحیح،‌ هدف‌گذاری مناسب، بهره گرفتن از ابزار لازم و در اختیار گرفتن بی‌وقفه امکانات، برنامه‌ریزی مناسب مسئولان و فراهم کردن بستر مناسب برای مشارکت مردم و مدیریت جهادی داشته باشیم گفت: مجموعه تلاشگران آموزش و پرورش استان قم باید به این مسئله توجه کافی داشته باشند.

وی همچنین از تشکیل کارگروه اقتصاد و فرهنگ در آموزش و پرورش استان قم خبر داد و ابراز کرد: این کارگروه با موضوعاتی مانند استفاده بهینه از امکانات، جلوگیری از اتلاف وقت آموزشی و تربیتی، جدی گرفتن امور علمی، کار آمد کرد منابع و تغییر نگرش‌ها به جای تغییر چهره‌ها تشکیل می‌شود.

شیخ‌الاسلام با تاکید بر اینکه مدیران جهادی باید سازگاری و انعطاف‌پذیری را در برنامه‌های خود به کار ببرند و برای تحقق آرمان‌های سازمانی متعهد و وفادار باشند تصریح کرد: برای انجام این اقدامات نیازمند مهندسی فرهنگی و نقشه راه هستیم که در این راستا همه ما موظف هستیم با تکیه بر سنت و فرهنگ خویش و با بهره‌گیری از نقشه‌ای جامع برای دستیابی به توسعه اقدام کنیم تا به یاری خداوند با شتاب بیشتری نسبت به گذشته حماسه، اقتصادی و فرهنگی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfttd0.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما