کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش تعداد ملی پوشان نشان از پیشرفت هندبال قم دارد

خبرگزاری ايرنا , 15 ارديبهشت 1393 ساعت 13:12

قم نیوز: رییس هیات هندبال قم گفت: افزایش تعداد ملی پوشان این رشته در این استان نشان از پیشرفت هندبال قم در رده های سنی مختلف دارد.


به گزارش قم نیوز، ˈسید علیرضا طباطباییˈ افزود: موفقیت های امروز هندبال قم مرهون چندین سال تلاش مربیان و بازیکنان قم در تمام رده های سنی است.

وی بیان داشت: توجه بیشتر به رده های سنی پایه باعث شد تا نتیجه این توجه را امروز در مسابقات مختلف داخلی از نزدیک لمس کنیم.

وی اظهار داشت: در سال ۹۱ تیم هندبال صبای قم عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه های کشور را بدست آورد و هندبال قم پس از یک دهه دوری از لیگ برتر هندبال وارد این این لیگ شد.

رییس هیات هندبال قم گفت: در سال ۹۲ نیز تیم هندبال بانوان ˈهدف پویان قمˈ با ترکیبی از بازیکنان بومی هندبال درمسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان کشور حاضر شد و موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات و مجوز حضور در لیگ دسته اول بانوان کشور شد.

وی ابراز داشت: پسران هندبالیست قم در رده های سنی نوجوانان و جوانان و دختران هندبالیست قم در رده سنی جوانان این روزها در تیم ملی کشورمان حضور دارند تا در آینده در میادین برون مرزی اعم از آسیایی و جهانی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 22780

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22780/افزایش-تعداد-ملی-پوشان-نشان-پیشرفت-هندبال-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir